Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.sinds het moment dat ik zelda heb uitgespeeld staat mijn Wii een beetje stof te verzamelen, en dat moment was toch echt alweer een tijd geleden.
Waarom heb je dan een Wii gekocht?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.![]()
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:00 schreef Extraordinaire het volgende:
PS-Triple, y'know wha'im sayin'?
Every repost is a repost repost..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...
Welkom in vanmiddag in het juiste topic
je kan alleen maar om fanboys lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:44 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Every repost is a repost repost..
Vond hem hier ook wel passen.
devil may cry 4 in iedergeval al nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:57 schreef Ruzbeh het volgende:
http://blog.wired.com/games/2007/03/capcom_more_wii.html
Resident Wiivil staat geplanned voor 2007 (verassend).
Meer Capcom games zullen worden aangekondigd in de komende weken.
Niet meer dan logisch vind ik, DMC met de Wii graphics gaat niet werken... Plus zie ik liever games die echt voor de Wii gemaakt zijn ipv ports die toch nooit zo goed worden als op de PS3, 360 of PC.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:48 schreef depax het volgende:
[..]
devil may cry 4 in iedergeval al nietalleen ps3 xbox360 en pc)
Omdat ik verwachtte (hoopte?) dat Nintendo en third party bedrijven deze keer wel met een constantere stroming aan kwaliteitsgames zouden komen.quote:
quote:
das mooi dat het je bevalt...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..Elke dag wel uurtje gespeeld! Erg leuk, na Zelda verreweg het beste Wii spel tot nu toe..
2e hands op marktplaats :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef linebear het volgende:
29 ?!? waar ?!?
hmmhmm dat zie ik nu ook pas...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef __Saviour__ het volgende:
op zich lekker goedkoop, maar ik vertrouw marktplaats echt voor geen meter.
zeker niet omdat ik die advertentie van 29 euro er meerdere keren zie staan nu.
Lijkt een beetje op Pandemonium voor de PS?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef MacGreagor het volgende:
http://news.spong.com/article/12086
kan dus goed nieuws zijn, hoewel ik meer hoopte op saturn vc games
is het wat of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef depax het volgende:
zo kreeg net te horen dat deze week the godfather binnen komt ( die stond eigelijk geplanned voor de 30st) vriend die in een gameshop werkt heeft hem al.
daarom, alleen vond ik het wel vet op de ps2, gewoon de hele sfeer en dan de don...gewoon vetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef GerritL het volgende:
Als het een port is vind ik het niet zo intresant heb hem namelijk al op de pc gespeeld , was leuk maar geen topper !
Maja hij is hem eerst aan het backuppen en daarna spelen, dus meer info heb ik nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef melluk het volgende:
[..]
is het wat of niet?
wat vind die vriend er van?
is het een port, of zit er ook een heel nieuw verhaal in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |