dankjequote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef MaJo het volgende:
Hmm wist niet dat drinken daar een vast onderdeel van was. Interessant feit, leuke vraag
Dat meisje in mijn avatar is Shakira, ze deed daar voor hoe je moet buikdansenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef MaJo het volgende:
@ Der_Michael: compleet OT maar wie is dat meisje in je avatar? En wat gebeurd er dat ze zo moet lachen? Ben er altijd nieuwsgierig naar
Ken je Shakira niet?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef MaJo het volgende:
@ Der_Michael: compleet OT maar wie is dat meisje in je avatar? En wat gebeurd er dat ze zo moet lachen? Ben er altijd nieuwsgierig naar
Inderdaad.... ik ken hem niet van gezicht in ieder geval.... wie is het?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef MaJo het volgende:
Enne, lang niet iedereen weet wie de meneer in mijn ava is en die is nog wel een tikkeltje bekender dan mevrouw Shakira![]()
Maare zie haar liever dan die meneer uit jouw avatarquote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef MaJo het volgende:
Ah ik dacht al wel dat het Shakira was, maar ze heeft zo´n bol gezicht daar dus dacht dat het misschien iemand anders was
Enne, lang niet iedereen weet wie de meneer in mijn ava is en die is nog wel een tikkeltje bekender dan mevrouw Shakira![]()
Wie is het meisje uit mijn avatarquote:Op zondag 18 maart 2007 19:59 schreef Mapani het volgende:
Ik ben even in de war, met welke vraag zijn we nou bezig?
Echt niet dus. Symposium: posium komt van posui, het 'voltooid deelwoord' van ponere, neerzetten e.d. Symposium is dus 'samengevoegd' oftewel, een bijeenkomst.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:22 schreef Yestuuur het volgende:
samen drinken![]()
Der_Michael +1
Scorelijst AKQ deel 664:
Its-Jojo-4you 1
Der_Michael 1
Aaah gelukkig.... iemand die het met me eens is.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt niet dus. Symposium: posium komt van posui, het 'voltooid deelwoord' van ponere, neerzetten e.d. Symposium is dus 'samengevoegd' oftewel, een bijeenkomst.
SSSSSSSSSSTTTT!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt niet dus. Symposium: posium komt van posui, het 'voltooid deelwoord' van ponere, neerzetten e.d. Symposium is dus 'samengevoegd' oftewel, een bijeenkomst.
Ik weet het wel, het is.. het is....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:50 schreef MaJo het volgende:
Ah ik dacht al wel dat het Shakira was, maar ze heeft zo´n bol gezicht daar dus dacht dat het misschien iemand anders was
Ben er ooit geweest toen ik nog een klein Michaeltje was, maar ben vergeten waar het wasquote:Op zondag 18 maart 2007 20:08 schreef Mapani het volgende:
In Nederlans is 1 militaire begraafplaats waar Amerikaanse soldaten begraven liggen. Waar ligt deze begraafplaats?
quote:van Dale Etymologisch woordenboek
symposium [wetenschappelijke bijeenkomst] *1838* < lat. symposium [gastmaal] < gr. sumposion [feestmaal], van sun [samen] + posis [drank, drinken, drankgelag], van pinein [drinken].
Beelzebub85+1quote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Margraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |