Dat bedoelde ik dus ookquote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij mijn weten is een symposium een bijeenkomst van wetenschappers..... Dus waar dit overgaat?
het woord is toch ergens vandaan gekomen ofniet dan. denk na en beantwoord snel want voetbal is op tvquote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Bij mijn weten is een symposium een bijeenkomst van wetenschappers..... Dus waar dit overgaat?
Maar waar kwam het woord 'appel' dan vandaan? Wat betekend appel letterlijk? Dus ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:07 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
het woord is toch ergens vandaan gekomen ofniet dan. denk na en beantwoord snel want voetbal is op tv
dat weet ik niet. ik weet bijv. wel dat het woord diarree van de Griekse woorden dia (door) en rea (stroming) komt. idem met symposium.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Maar waar kwam het woord 'appel' dan vandaan? Wat betekend appel letterlijk? Dus ja...
!quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef Yestuuur het volgende:
wat doe je allemaal samen als je gaat filosoferen? (meestal)
Iddquote:Op zondag 18 maart 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@chris, volgens mij krijg ik nog een puntje van je van de Wie is de burgemeester van Wezel vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |