Ik hoef al lang niet meer te studeren vriendquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Merk je wel als je ooit gaat studeren en niet voltijd kan werken![]()
Wat een mafkees. Mede supporters aanvallen zonder dat ie weet waar ie over praat.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als jij niet komt, moet je je smoel houden over degenen die in de Arena zitten. Ieder zijn eigen beleving.
Maar ik hou mijn mond al tegen je, want jij hebt gelukkig wel een hele toffe tattoo
Ik zei het jullie. AJAXquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PSV is bagger man, alles kan nog.![]()
Care < 0,0quote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef al lang niet meer te studeren vriend![]()
Zou je wel zeggen maar als je niet wekelijks in de ArenA zit mag je blijkbaar je mening niet gevenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Steun elkaar!
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als jij niet komt, moet je je smoel houden over degenen die in de Arena zitten. Ieder zijn eigen beleving.
Maar ik hou mijn mond al tegen je, want jij hebt gelukkig wel een hele toffe tattoo
Dat weet ik joh hehe. Daarom zei ik het. Ben je nog geweest vandaag?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderen![]()
Als je wat verder keek dan je neus kort is zou je in m'n eigen FOBO al zien dat die niet van mij is. Ik loop met niks te patsen smartass. Lezen! <brilmode on>quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, die tattoo is niet van zichzelf. En hij heeft ook geen reet met AFCA Ultras te maken trouwens. Maar hij patst graag met dingen van anderen![]()
Uiteraard. Kan niet op laatste weken, bij Twente al lekker feestje gebouwd en nu vanmiddag weer, eindelijk weer eens achter elkaar top. Paar maanden geleden kwam je om de zoveel tijd weer met een kuthumeur thuis zondagavond, maar het gaat de goeie kant opquote:Op zondag 18 maart 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik joh hehe. Daarom zei ik het. Ben je nog geweest vandaag?
Ik ga niet meer met de combi naar Eindhoven, op zich baal ik er nu wel van hahaquote:Op zondag 18 maart 2007 22:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Uiteraard. Kan niet op laatste weken, bij Twente al lekker feestje gebouwd en nu vanmiddag weer, eindelijk weer eens achter elkaar top. Paar maanden geleden kwam je om de zoveel tijd weer met een kuthumeur thuis zondagavond, maar het gaat de goeie kant op
Mooie reactiequote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo dan...
Ik snap het nog steeds niet: zie teletekst en daar staat echt 1-5. besef gewoon niet hoe dit kan. 18 jaar een seizoenkaart en nog nooit zó vernederd. Spelers leken het ook nog eens best te vinden. Geen bezieling, geen vechtlust, helemaal niks. Op alle fronten gewoon overklast. Klasse van Ajax dat ze zó de wedstrijd zijn ingegaan, met in het achterhoofd dat het de laatste kans was.
Van die 1-5 ben ik ziek en zal ik ook wel even ziek blijven. Gefeliciteerd alle ajacieden, het was dikverdiend.
Nou, heb je eindelijk eens een goede wedstrijd gezien dit seizoen? Beetje thuis blijven en tv kijken als je eigen cluppie thuis speeltquote:
Zeg, ik moet morgen in Brabant naar mijn werk he? Wie steunt mij eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef BonJovi het volgende:
Steun elkaar!
Een ajaxied. Hij is niet objectief.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ongeveer alle kenners inclusief Van der Sar zeidden dat het een onterechte goal was, maar ja wie is Van der Sar?
Daarom had PSV ook 0 gele kaarten zeker?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:58 schreef valek het volgende:
[quote]Op zondag 18 maart 2007 18:21 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zie-lig hoooooooor..
[/quote
Ik kan heel goed tegen mijn verlies. Wedstrijd is gewoon verkocht. En wat jullie in de samenvatting zagen zegt niets over de wedstrijd. Emanuelson had zeker rood moeten hebben. Hij floot zo voor ajax. Dat vond ik en de rest van de PSV supporters ook in het stadion.
Wij willen het voetballend oplossen, jullie op de manier zoals het in rugby gaat.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:59 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Daarom had PSV ook 0 gele kaarten zeker?![]()
Respect.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo dan...
Ik snap het nog steeds niet: zie teletekst en daar staat echt 1-5. besef gewoon niet hoe dit kan. 18 jaar een seizoenkaart en nog nooit zó vernederd. Spelers leken het ook nog eens best te vinden. Geen bezieling, geen vechtlust, helemaal niks. Op alle fronten gewoon overklast. Klasse van Ajax dat ze zó de wedstrijd zijn ingegaan, met in het achterhoofd dat het de laatste kans was.
Van die 1-5 ben ik ziek en zal ik ook wel even ziek blijven. Gefeliciteerd alle ajacieden, het was dikverdiend.
Ik heb de hele wedstrijd gezien, niet de samenvatting. Onterechte uitslag en verkochtte wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:17 schreef Scorpie het volgende:
Braamhaar![]()
Enne valek:heb je een andere wedstrijd gezien, of had je je zonnebril op?
![]()
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.quote:
Is overdreven, en die overtredingen horen bij het spelletje. We worden toch geen watjes met z'n allen he?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef valek het volgende:
[..]
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.
die mooie aanvallen heb je gemist?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef valek het volgende:
[..]
Ok, jullie hadden 2 rode kaarten moeten hebben. Dat is toch ook niet echt voetballend lijkt me.
De overtredingen die ajax heeft gemaakt niet. De scheids floot voor ajax, en toen ajax scoorde was de scheids blij. En die vage uitlet van de scheids sloeg nergens op. Allemaal heel vreemd imo.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:08 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Is overdreven, en die overtredingen horen bij het spelletje
Dat was verbeelding joh, eigenlijk liep de mul bij z'n assists met de bal in de hand over de achterlijn om punten te scorenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die mooie aanvallen heb je gemist?
haha, die zit.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat was verbeelding joh, eigenlijk liep de mul bij z'n assists met de bal in de hand over de achterlijn om punten te scoren
Ik hoop dat je morgen ziek bent.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
Zeg, wil iemand mij vertellen hoe ik morgen het best een PSV-er kan benaderen?.
Het zijn er namelijk nogal wat..
zo:quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
Ik weet het. Je hebt gelijk. Ik weet ook niet waar het vandaan komt, maar netjes gezegd. Ik baal verschrikkelijk van die club. Mijn seizoen is nu naar de klote. Thuis verliezen van Ajax is echt zwaar klote.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:23 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH valek je bent zwak, schitterend ik lach me dood om jouw.Gastjes van 10 uit de buurt huilen nog niet zoals jij!
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:24 schreef Red_85 het volgende:
HA! leuk om te lezen zo. gefrustreerde psv'tjes die weer in hun oude vorm van calimero terugvallen. 'het is niet eerlijk, zij hadden rood moeten krijgen...' en nog zo een 'maar wij staan aan het einde weer met de schaal'. nu vraag ik mij af. nu je weet dat er een veel betere club is in Nederland, dat je concurrent eigenlijk onderling totaal veel beter is. dat je overklast en vernedert bent, vind je dat kampioenschap dan nog steeds zo mooi? ik zou mezelf kapot schamen na zo'n wedstrijd als vandaag.
altijd dat gejammer op 'lucky Ajax', lucky Ajax mn reet, moet je maar leren wat voetbal is, en dat is niet het spelletje en mentaliteit wat psv op het veld legt. al het hele seizoen. zo bijzonder is dat team niet, dat weten Ajacieden al het hele jaar en nu kwam het eindelijk goed tot zn recht. prachtig.
dat gejammer op de scheids deden Ajacieden ook, geen enkele overtreding van psv werd bestraft. heel gek als je keek naar wat er gebeurde, 2 benen inkomen, elleboogstoten, shirtje pakken. en vervolgens aan de andere kant gele kaarten geven voor het terugschieten van een balletje en een ongelukkige botsing (Heitinga).
maargoed, ik hoop dat ze rond dat dorpje in brabant eens wakker zijn geworden en kunnen zien wat hun club voorsteld.
ik hoop dat je een lens op je telefoon heb zitten. had ff een fototje gemaakt van de stand, die word morgen onder iedere psv'er zn neus geduwd die ook maar enigszins durft te beweren dat Ajax geluk heeft gehad of dat de scheids voor Ajax was..quote:Op zondag 18 maart 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.
Ze zijn zeker lucky. Voor hetzelfde geld gaat die laatste goal er niet in en blijft het 1-4.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef valek het volgende:
[..]
Het is toch ook vaak lucky ajax. Dat wordt niet voor niets gezegd.
Lang niet altijd, maar op beslissende momenten meer dan de meeste clubs.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ajax heeft altijd geluk
hou toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |