abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3175982
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

en trouwens, ik geloof dat jullie verschillende termen door elkaar halen bv. eiwitten(a.k.a proteinen) en aminozuren, aminozuren zelf komen niet "los" voor in stoffen, het zijn de bouwstoffen van o.a. eiwitten en zijn dus ook echt niet los te koop integenstelling tot bepaalde eiwitten.

bij de tuinen in eindhoven kun je een potje anabolic aminozuren kopen....of heb ik het dan weer helemaal ergens anders over
pi_3176035
quote:
Op vrijdag 15 februari 2002 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

maakt jouw lichaam zoutzuur aan dan? apart persoon ben jij, lijkt me niet echt lekker.
en poep en pus zijn afvalproducten van het lichaam. creatine niet, 't een stof die wordt omgezet in creatinine om energie te verkrijgen en creatinine is wel een afvalproduct.

Misschien is dit nieuws voor je, maar ja, je lichaam maakt zoutzuur aan. Dat heet dan maagzuur, maar is gewoon zoutzuur met een pH van 3.
pi_3320513
quote:
Op Friday 15 February 2002 16:12 schreef plok het volgende:

[..]

Misschien is dit nieuws voor je, maar ja, je lichaam maakt zoutzuur aan. Dat heet dan maagzuur, maar is gewoon zoutzuur met een pH van 3.

sorry, ja klopt, heb 't ff nagekeken en d'r blijkt dus echt zoutzuur in je maag te zitten, ik had juist eerder verwacht dat de maaginhoud zwaar gebufferd werd net zoals o.a. je bloed, maar dan met een lagere pH.
Scheren is voor schapen!
pi_3321005
Op de volgende sites kun je veel (goede) informatie vinden over voedingssupplementen:

http://www.vitamins.nl
http://www.supplementwatch.com

pi_3321408
quote:
Op Wednesday 30 January 2002 10:31 schreef plok het volgende:

[..]

Goh, denk je dat echt? Waarom zou je dan dik worden als je te veel eet?

Ik eet regelmatig veel tot heeeeel veel en weeg al jaren tussen de 68 en 70KG. (ik sport niet.)
quote:
In jouw redenatie zou het teveel gewoon uitgepoept moeten worden.

Ja, waar blijft het anders
pi_3322417
quote:
Op Wednesday 27 February 2002 13:49 schreef cyberbeast het volgende:

Ja, waar blijft het anders

nou, misschien wordt 't wel opgeslagen in je lichaam in bijvoorbeeld vetreserves?
Scheren is voor schapen!
pi_3324049
quote:
Op Friday 15 February 2002 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

en trouwens, ik geloof dat jullie verschillende termen door elkaar halen bv. eiwitten(a.k.a proteinen) en aminozuren, aminozuren zelf komen niet "los" voor in stoffen, het zijn de bouwstoffen van o.a. eiwitten en zijn dus ook echt niet los te koop integenstelling tot bepaalde eiwitten.

inderdaad!
Als je serieus aan bodybuilding doet, moet je 2 maal je lichaamsgewicht in grammen aan eiwitten per dag binnen krijgen en niet meer dan 30 gram per keer. Dit kan je doen door eiwit supplementen te nemen of door gewoon genoeg uit je normale voeding te halen. Overigens bedoel ik hiet met eiwitten, dierlijke eiwitten (vlees, melk, vis enz)

kijk hier anders voor meer info:
http://www.ehf-group.com/ubb2/
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=316

pi_15863999
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 10:31 schreef plok het volgende:

[..]

Goh, denk je dat echt? Waarom zou je dan dik worden als je te veel eet? In jouw redenatie zou het teveel gewoon uitgepoept moeten worden.

Vet wordt gebruikt, of in reserves gestopt (de VETlaag dus).

Als je teveel vet eet, gebruikt je lichaam het dan gelijk?
NEE. Het wordt bewaard als t nodig is, wordt t pas weer verteerd.. zo werkt t precies met creatine, alleen kan creatine niet worden opgeslagen zover ik weet. dus je pist/poept t uit.

pi_15864041
je reageert op iets van 23 maanden geleden?

beetje verouderd of niet.

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_15882076
quote:
Op woensdag 31 december 2003 19:10 schreef mitt het volgende:
je reageert op iets van 23 maanden geleden?

beetje verouderd of niet.

Moest t gewoon ff kwijt
pi_15939136
nouja, het kan nu wel in bijv. het fitnisstopic
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')