abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47400596
Hoe kan ik Windows Media Player volledig van mijn Win XP Home SP2 laptop verwijderen?

Ik heb het idee dat dat via configuratie-scherm > software toch niet helemaal lukt.

Sinds ik WMP11 heb geinstalleerd kan ik geen DVD's of videobestanden meer afspelen in WMP.
Dus wil ik alles van WMP verwijderen en WMP9 maar weer installeren.
  zondag 18 maart 2007 @ 15:46:23 #2
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_47400657
Gaat niet
vandaar dat nellie smit kroes zo protesteert in de EU
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
  zondag 18 maart 2007 @ 15:54:58 #3
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_47400956
gaat wel

alleen handmatig

je pleurt alle windows media mappen in program files weg
dan download je ccleaner
dan doe je een register scan en fix en weg is ie
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_47401402
Dat kan toch heel simpel via software > Windows onderdelen toevoegen en verwijderen? lijkt me niet echt slim om met die mappen te gaan lopen kutten
  zondag 18 maart 2007 @ 16:04:47 #5
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_47401469
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat kan toch heel simpel via software > Windows onderdelen toevoegen en verwijderen? lijkt me niet echt slim om met die mappen te gaan lopen kutten
kan ook

ik heb er niet aangedacht
sorry.
pi_47401817
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:44 schreef Nacasante het volgende:
Hoe kan ik Windows Media Player volledig van mijn Win XP Home SP2 laptop verwijderen?

Ik heb het idee dat dat via configuratie-scherm > software toch niet helemaal lukt.

Sinds ik WMP11 heb geinstalleerd kan ik geen DVD's of videobestanden meer afspelen in WMP.
Dus wil ik alles van WMP verwijderen en WMP9 maar weer installeren.
Gebruik XP-AntiSpy (wel de Engelse versie nemen, de Nederlandse versie loopt wat achter). Hierin vind je een optie Allow uninstallation of the Windows Mediaplayer. Deze optie aanzetten, opslaan, rebooten, en je zou WMP11 gewoon moeten kunnen verwijderen via het configuratiescherm. Om WMP9 weer te kunnen installeren heb je wel de installer nodig. Die kun je downloaden bij ZDNet, zowel in het Nederlands als in het Engels.
pi_47439421
Alle stappen van Riparius gevolgd. De WMP9 setupprocedure lijkt goed te gaan, totdat de mededeling:
'Het was niet mogelijk Setup te voltooien. Windows Media Player 9 series is niet geinstalleerd. Voer Windows Media Player 9 Series Setup opnieuw uit om Windows bij te werken'
verschijnt

Dus nu heb ik nog geen WMP9.
Dan maar VLC Media Player geinstalleerd... Maar daar ben ik niet echt tevreden over, tot nu toe.
  maandag 19 maart 2007 @ 16:32:10 #8
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_47439657
wil je geen tien ?
sorry.
pi_47439798
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef Nacasante het volgende:
Alle stappen van Riparius gevolgd. De WMP9 setupprocedure lijkt goed te gaan, totdat de mededeling:
'Het was niet mogelijk Setup te voltooien. Windows Media Player 9 series is niet geinstalleerd. Voer Windows Media Player 9 Series Setup opnieuw uit om Windows bij te werken'
verschijnt

Dus nu heb ik nog geen WMP9.
Dan maar VLC Media Player geinstalleerd... Maar daar ben ik niet echt tevreden over, tot nu toe.
Da's niet zo mooi. Ook weer een typische Microsoft foutmelding waarvan ik verder ook niet weet wat je ermee moet. Ik neem wel aan dat je geprobeerd hebt de setup van WMP9 opnieuw uit te voeren, bij voorkeur direct na een 'verse' reboot? Verder zou je nog kunnen proberen of je de setup wel kunt voltooien als je Windows eerst in Safe Mode start.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')