Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef CARLAK het volgende:
Ik vind Jaap een erg eenzame jongen. Zit plompverloren achter z'n studiemap en zegt ineens godver.
Dat is idd ongelovelijk ... of heeft ze 20 van die ponnetjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
....weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
tja wij allemaal hier ..............als dgk stopt ...val ik in een dipquote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
Djeez..die Jaap is echt Para. Volgens mij lukt dat studeren voor geen kant.
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
tja, heb ik ook last van, nou ja last, normaal had ik naar de tv gekeken, en wees nou eerlijk dit is toch leuker, zo met die COS erbij. Lekker interactief!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
Nee, maar wel een eenzame streamer volgens Natasia.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongen
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat amanda heel mooi kan zingen....
Ook best een tip voor Brian somsquote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Maria, potjandorie ik schrok, tis zondagquote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
maria draagt ook altijd van die niemendalletjes waar haar borsten uitfloepen...ze lijkt er ook wel wat op verder net zo n hersenloos poedelwijffie. Die stem lijkt dan weer wat minder...
maar gelukkig zien we dat niet (NU)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms is ie net een normaal mensquote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms eet hij ook uit zijn oren, maar goed dat kunnen broodresten zijn...!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef proh het volgende:
lol, jaap neus peuteren, en je zag m denken "zal ik m opeten?" en toen keek hij naar de camera
Rest nog maar één vraag: poezeltje???quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef ericahysterica het volgende:
nou ja mariah eigenlijk he...ik ben net zo n poezeltje als amanda overigens
Hij verbergt zn gevoel ( cursus Anette)quote:
Weet ik niet (2x)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ze is zich aan het opfissen voor haar mannetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ik dacht al wie is dit? Maar het is The Phantomquote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef Sporti het volgende:
Eric met zijn masker als Joop van der Ende hem ziet krijgt die zo een rol in de Phantom
Als ze haar kop dan maar niet vergeet!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
ze is zich totaal aan het ontharen voor haar Gewilgo
met de nadruk op totaalquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
dat snap ik wel , alles moet gladjes verlopen tussen de loversquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |