Volgens mij had ze gevraagd of hij zijn goede wil wilde tonen door elke dag minimaal een half uur tot een uur en het liefst 2 uur te oefenen. En dat heeft hij echt nog niet gedaan.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn andere zangleraar heeft met hem geoefend, en heeft 1x het woordje perfect gebruikt.
Brian zal nu wel denken dat hij het allemaal al kan.
Kun je ergens op het net live kijken???quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
het is bijna 14.30
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je ergens op het net live kijken???
LOLquote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jij......jij stomme fotolijst
Als jij weer in mijn gedachten rijst
En ik over je heen rij met mijn spinnende gedachten-velgen
Dan weet ik......dat ik jou in scherven kan bewerkstelligen !
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Jij......jij stomme fotolijst
Als jij weer in mijn gedachten rijst
En ik over je heen rij met mijn spinnende gedachten-velgen
Dan weet ik......dat ik jou in scherven kan bewerkstelligen !
is inderdaad onderzocht, is hoger dan bij hetero's, natuurlijk niet allemaal 1 pot nat.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
Goed zo Amanda........ scheer alle homosexuelen over 1 kam...... ze gaan allemaal makkelijk vreemd...
Zou MEESTERES JUDITH http://www3.evilshare.com/18a166b2-1485-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn andere zangleraar heeft met hem geoefend, en heeft 1x het woordje perfect gebruikt.
Brian zal nu wel denken dat hij het allemaal al kan.
Hoe zie je dat ? ik gluur me sufquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian zit nu op nu.nl het stukje over Tien te lezen
Die logeren vast bij haar zusquote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze dus daar zullen de kinderen ook wel zijn toch?
hij zit volgens mij op nu.nlquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef kleinzusje het volgende:
redactie: kunt u even inzoemen op het scherm van onze weldenkende Brian ?
18/03/2007 14:30 PSV-Ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef Ashrak het volgende:
Wat is er om 14:30 ?
Oh ja, PSV-Ajax .... hmmz .. bijna vergeten.quote:
Oh kietel me, het was zoooo grappig!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Toont Jaap een keer gevoel voor humor, is het weer niet goed![]()
ze hadden beter niemand kunnen laten gaan... het spel wordt zo veneuktquote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef milk-shake het volgende:
nou wat zal wilgo allemaal doorbrieven...........................hele plan weer weg![]()
Ja! Eigenlijk zou Huub eens wat vaker een uitstapje moeten hebben. Dan komt Eric ook tot zijn recht!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durft![]()
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:56 schreef milk-shake het volgende:
nou wat zal wilgo allemaal doorbrieven...........................hele plan weer weg![]()
zonde hequote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
ze hadden beter niemand kunnen laten gaan... het spel wordt zo veneukt
Alleen al uit principe had ik het in ieder geval Natasia niet gegund.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
inlikken bij natas .......zodat rat gaat flippequote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.
Ik heb de streams de hele dag nog niet aangehadquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
Ja, dat zou nog best wel eens de inzet van de avond kunnen worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens er is hoop:
Natasia gaat naar Wilgo , Brian is para en vandaag slaat hij iemand neer
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?
Ik vind Amanda trouwens erger om aan te horen dan. 19 Jaar en laat zich door iedere malloot uitwonen en als ik dan zie dat ze weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
Het is nog maar de vraag of ze hun betsemming bereiken! Want half zes op zondagmiddag??/ Dat is wel de vrije dag van veel mensen natuurlijk!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:59 schreef proh het volgende:
[..]
zij gaat alles horen van wilgo, en uiteindelijk zal ze eric toch nooit vertrouwenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
inlikken bij natas .......zodat rat gaat flippe
Huub eb Eric willen Natasia inpalmen om Brain te sarren , hebben ze gisteren besproken.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welk plan? Volgens mij loopt er niet al te veel op het moment.
~quote:Op zondag 18 maart 2007 13:55 schreef noekje het volgende:
Ze gaat naar huis zegt ze dus daar zullen de kinderen ook wel zijn toch?
reistijd telt niet meequote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Clank het volgende:
[..]
~
Ze heeft 2 uur gekregen om uit DGK te gaan... eventuele intieme momenten zullen geen camera bij aanwezig zijn.
Om in die twee uur heen en terug naar Almere te rijden lijkt me niet verstandig, dan blijft er weinig tijd over om te hopsen.
Ze zullen wel, net als Bart en Lesley toen, in een hotelkamer worden gedumpt.
Ze gaat naar huis, en de reistijd telt niet mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Clank het volgende:
[..]
~
Ze heeft 2 uur gekregen om uit DGK te gaan... eventuele intieme momenten zullen geen camera bij aanwezig zijn.
Om in die twee uur heen en terug naar Almere te rijden lijkt me niet verstandig, dan blijft er weinig tijd over om te hopsen.
Ze zullen wel, net als Bart en Lesley toen, in een hotelkamer worden gedumpt.
Nou hier, dit bedoel ik. Laatst hoorde ik haar ook al overleggen met de bewoners: "Ik denk hele super sexy rode lingerie" ofzoiets, natuurlijk, is haar goed recht en voor haar doen kan ze uiteraard ook wel eh sexy zijn denk ik, maar ik word er zelf 'n beetje onpasselijk vanquote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef milk-shake het volgende:
getver .....welk ondergoed ze aan doet bij wilgo![]()
Brian over de zeik krijgenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef proh het volgende:
staat er nog wat in de planning voor de overige bewoners vanavond?
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef proh het volgende:
staat er nog wat in de planning voor de overige bewoners vanavond?
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jongequote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef CARLAK het volgende:
Volgende maand krijgt Natasia haar nieuwe lichaam.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
-knip-
En Jaap...... mag alleen tentamen doen als de rest het er UNANIEM mee eens is? ! Dat lijkt me wel!
"Als" de stekker nu uit DGK wordt getrokken door rtl, dan zit natasia mooi in zo'n uitgezakt "halverwege lichaam"quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jonge![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |