Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
Is Brian een gedicht aan het schrijven over glasscherven ?
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.
Het liefs zie ik, huub en eric meteen sterven.
Maar dat mag niet van de redactie.
Vandaar x op x zo`n zielige actie.
Het liefst wil ik rammen als een gek.
Maar dat mag niet, want dan ga ik op mijn bek.
Waarom heb ik in godsnaam voor de gouden kooi gekozen.
Een kooi waar ik niet met Nena, maar alleen met een andere domme doos kan vozen.
Ik word hier helemaal para met deze mensen om mij heen.
Daarom voel ik mij zielig en heel alleen.
De enige vrienden die mij willen steunen.
Zitten hier zelf om flink wat geld bij te beunen.
Maar Mama wil nog niet dat ik naar huis toe gaat
Dus ik moet hier wachten totdat Huub mij slaat.
vind je het niet sexyquote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Hoe oud is Jaap eigenlijk? De kleding die hij draagt zijn meer geschikt voor bejaarde mannen.
Kleding krijgt hij van talpa.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Hoe oud is Jaap eigenlijk? De kleding die hij draagt zijn meer geschikt voor bejaarde mannen.
Lol verwacht jij moderne hippe kleding in die maat dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
lekker op haar bed gaan springen................quote:Op zondag 18 maart 2007 14:12 schreef Lieve het volgende:
Als Natasja straks is ge'holpen' en onder de hechtingen zit... zal ze wel iedereen nodig hebben om zich veilig te voelen.
Want Ilona was ook niet veilig met haar been bij Natasja! Weet je nog? Met rimepels en strijkplank en dat waanzinnige gelach en haar lol toen de make up was gestolen door Natasja's vriend Brian en lol dat er dure make up spullen kapot waren. Lol dat Ilona op een stok geen kant op kon?
Haar lol toen Nena onder de wijn zat en haar begrip voor brian?
Ik zou zeggen.... Natasja doet er goed aan om vrienden te maken en te houden.... want ik zou niet graag herstellen in dat kuuroord!
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:10 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Wat loopt eric toch te zeiken over een paar scherven.
Het liefs zie ik, huub en eric meteen sterven.
Maar dat mag niet van de redactie.
Vandaar x op x zo`n zielige actie.
Het liefst wil ik rammen als een gek.
Maar dat mag niet, want dan ga ik op mijn bek.
Waarom heb ik in godsnaam voor de gouden kooi gekozen.
Een kooi waar ik niet met Nena, maar alleen met een andere domme doos kan vozen.
Ik word hier helemaal para met deze mensen om mij heen.
Daarom voel ik mij zielig en heel alleen.
De enige vrienden die mij willen steunen.
Zitten hier zelf om flink wat geld bij te beunen.
Maar Mama wil nog niet dat ik naar huis toe gaat
Dus ik moet hier wachten totdat Huub mij slaat.
Oh.. oké. Dat heb ik toen niet uit de stemming kunnen halen, maar goed.. dan mag ze dus echt naar huis?? Nou, dan kan Wilgo op de slaapkamer bij wijze van spreken wel een laptop hebben staan en kan Natasia op die manier alle info verkrijgen die ze hebben wil.quote:
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef CARLAK het volgende:
Volgende maand krijgt Natasia haar nieuwe lichaam.
Hij heeft een half uur geleden ook al gegeten, en van borden heeft hij nog nooit gehoord.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Japio....... probeer eens een kaasschaaf. Hij snijdt gewoon plakken van een halve cm dik voor op zn broodje.
die gast! echt, goed bezig met z'n doelen hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef mootie het volgende:
Japio....... probeer eens een kaasschaaf. Hij snijdt gewoon plakken van een halve cm dik voor op zn broodje.
En een nieuw karakterquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!![]()
Vrijwilligers genoeg die die kop gratis willen verbouwenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen nog maar een nieuwe kop!![]()
reken maar dat ze dit doetquote:Op zondag 18 maart 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh.. oké. Dat heb ik toen niet uit de stemming kunnen halen, maar goed.. dan mag ze dus echt naar huis?? Nou, dan kan Wilgo op de slaapkamer bij wijze van spreken wel een laptop hebben staan en kan Natasia op die manier alle info verkrijgen die ze hebben wil.
Ik vind het maar vreemd dat dit mag.
jaaaa doe maarquote:Op zondag 18 maart 2007 14:17 schreef proh het volgende:
ok klaar! over en uit! iemand die z'n neus dichtknijpt bij het in het zwembad springen heeft voor mij afgedaan!!!
of zal ik het Eric maar vergeven?
Erotisch, sex met de streams op de achtergrondquote:
maar dan moet ie wel even leren door de neus uit te ademen wanneer hij de volgende keer het zwembad in springtquote:
het engiste voordeel ............ze ziet ook hoe de mensen over rat denken en kan dit ff aan hem vertellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FLIPPEquote:Op zondag 18 maart 2007 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Erotisch, sex met de streams op de achtergrond
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:19 schreef schatje het volgende:
Nu moet Eric eigenlijk aan Brian vragen of ie een kopje thee voor hem en Natasia wil maken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Jaap zn broodje nu al op ?
Ligt er aan wiequote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef demins het volgende:
Ik zou Amanda voorlopig nog niet op levende modellen laten oefenen...!
Hij heeft vast een broodje in zijn oren gestopt!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap heeft oordoppen in
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen inquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen in
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niemand hoort hem, hij heeft oordoppen in
Ik vind Natasia ook wat inkakken dus na de operatie 6 weken niets mogen doen geeft toch geen kijkcijfers??? (voor zover zij dat gaf).quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
er wordt veeeeeel geld in natasia ( en fam) gestoken he??????? tjonge jonge![]()
![]()
Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongenquote:Op zondag 18 maart 2007 14:25 schreef CARLAK het volgende:
Ik vind Jaap een erg eenzame jongen. Zit plompverloren achter z'n studiemap en zegt ineens godver.
Dat is idd ongelovelijk ... of heeft ze 20 van die ponnetjes?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef noekje het volgende:
[..]
....weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
tja wij allemaal hier ..............als dgk stopt ...val ik in een dipquote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
Djeez..die Jaap is echt Para. Volgens mij lukt dat studeren voor geen kant.
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
tja, heb ik ook last van, nou ja last, normaal had ik naar de tv gekeken, en wees nou eerlijk dit is toch leuker, zo met die COS erbij. Lekker interactief!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
(verslavend trouwens die streams, ben al een paar dagen nergens anders meer naar aan het kijken).
Nee, maar wel een eenzame streamer volgens Natasia.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens godver tegen mn studieboek, maar ben gelukkig geen jongen
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Jaap moet van de redactie met zijn been wippen, dat we niet denken dat de stream is vastgelopen...
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat amanda heel mooi kan zingen....
Ook best een tip voor Brian somsquote:Op zondag 18 maart 2007 14:29 schreef demins het volgende:
Maria, potjandorie ik schrok, tis zondagquote:Op zondag 18 maart 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
maria draagt ook altijd van die niemendalletjes waar haar borsten uitfloepen...ze lijkt er ook wel wat op verder net zo n hersenloos poedelwijffie. Die stem lijkt dan weer wat minder...
maar gelukkig zien we dat niet (NU)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms is ie net een normaal mensquote:Op zondag 18 maart 2007 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
brian wipt liever met zijn 3e been
Soms eet hij ook uit zijn oren, maar goed dat kunnen broodresten zijn...!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef proh het volgende:
lol, jaap neus peuteren, en je zag m denken "zal ik m opeten?" en toen keek hij naar de camera
Rest nog maar één vraag: poezeltje???quote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef ericahysterica het volgende:
nou ja mariah eigenlijk he...ik ben net zo n poezeltje als amanda overigens
Hij verbergt zn gevoel ( cursus Anette)quote:
Weet ik niet (2x)quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ze is zich aan het opfissen voor haar mannetje.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:35 schreef milk-shake het volgende:
wat is natasia aan t doen...of wil ik dat niet weten!!!
Ik dacht al wie is dit? Maar het is The Phantomquote:Op zondag 18 maart 2007 14:34 schreef Sporti het volgende:
Eric met zijn masker als Joop van der Ende hem ziet krijgt die zo een rol in de Phantom
Als ze haar kop dan maar niet vergeet!quote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
ze is zich totaal aan het ontharen voor haar Gewilgo
met de nadruk op totaalquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
dat snap ik wel , alles moet gladjes verlopen tussen de loversquote:Op zondag 18 maart 2007 14:37 schreef ericahysterica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |