Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksenNiet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef rebellious_angel het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn om onder begeleiding van een psych groepsgesprekken daar te houden. Vraag me af wat er los zou komen. Ik zie nog wel wat onverwerkte zaken loskomen.
Hij heeft volgens mij nog geen goed woord over gehad voor de programmamakers ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!
DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
Brief aan Jaap: Helaas zijn wij genoodzaakt uw ziekenfondspremie met 400% te verhogen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze gaat volgens mij ook niet naar huis, maar naar 'de overkant', een hotel vlakbij DGK. Ze wil geen enkel risico lopen de kinderen te ontmoeten!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Streams staan uit ...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Ik denk nniet snel dat je een dergelijk groepje bij elkaar zou krijgen, een penoze loverboy, een schizofreen met overgewicht die denkt dat hij wereldleider kan worden, een moeder die seks boven d'r kids prefereert, een meisje dat seks voor liefde aanziet een iq heeft dat kleiner is dan de omvang van d'r pols, en ook Eric, Huub en Syl zijn niet bepaald doorsnee en zouden nog wel wat in kunnen brengen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?
Zo, Eric zet Brian even op zijn plaats!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!
Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:
[..]
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Hij vond het hand badje van Tilly ook pijn doenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.
Dan hoop ik dat de redactie van DGK nu eindelijk eens maatregelen treft wat Brian betreft. Brian schijnt alles maar te mogen en kunnen doen, belachelijk!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian sprak Eric aan waarom Eric het fotolijstje zelf had verwisseld en het niet eerst aan Brian had gevraagd. Eric vond dat Brian er zelf mee had moeten komen. Vervolgens haalt Brian het kapotte lijstje op en gooit het stuk in de bovenslaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |