abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47395549
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksen Niet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Moeders en boven de 30 mogen dus niet praten over seks omdat het smerig is?
Ik vind Amanda trouwens erger om aan te horen dan. 19 Jaar en laat zich door iedere malloot uitwonen en als ik dan zie dat ze weken in hetzelfde nachtponnetje loopt dan vind ik dat goorder dan de verhalen van Natasia.
Go hard or go home
  zondag 18 maart 2007 @ 13:28:15 #27
130054 demins
We weten niks
pi_47395572
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef rebellious_angel het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn om onder begeleiding van een psych groepsgesprekken daar te houden. Vraag me af wat er los zou komen. Ik zie nog wel wat onverwerkte zaken loskomen.
Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47395579
Wat doet Brian nu dan?
Go hard or go home
  zondag 18 maart 2007 @ 13:28:38 #29
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47395582
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:27 schreef Dark het volgende:

[..]

Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!

DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
Hij heeft volgens mij nog geen goed woord over gehad voor de programmamakers ....
Alles wat ze tot nu toe hebben laten zien of hebben geregeld in zijn ogen is gewoon niet goed (genoeg).
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47395599
jemig, die Brian. Gooit dat lijstje nu stuk, wat een mietje!

Heel goede analyse, Brian kan het niet met woorden af!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  zondag 18 maart 2007 @ 13:29:04 #31
127004 maril
Smeetsfan
pi_47395602
quote:

[..]

Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!

DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
zei dat hij moest gaan en hij deed dat braaf.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47395621
go eric go eric... ............goed gedaan jongen
pi_47395631
quote:

[..]

Brief aan Jaap: Helaas zijn wij genoodzaakt uw ziekenfondspremie met 400% te verhogen.
U heeft het recht u elders te verzekeren ...... please....
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_47395652
Heeeft Brian nu weer wat kapot gemaakt?
Goedemorgen :W
pi_47395663
Brian sprak Eric aan waarom Eric het fotolijstje zelf had verwisseld en het niet eerst aan Brian had gevraagd. Eric vond dat Brian er zelf mee had moeten komen. Vervolgens haalt Brian het kapotte lijstje op en gooit het stuk in de bovenslaapkamer
  zondag 18 maart 2007 @ 13:31:16 #36
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47395666
Tja TRIEST die Natasja met d'r seks, ik zou onmiddellijk voor m'n kindjes gaan, zou geen zin in seks hebben, maar deze madam dus wel. Zegt alles over deze zwarte diva
  zondag 18 maart 2007 @ 13:31:19 #37
130054 demins
We weten niks
pi_47395668
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:26 schreef blomst het volgende:

[..]

Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.
Ze gaat volgens mij ook niet naar huis, maar naar 'de overkant', een hotel vlakbij DGK. Ze wil geen enkel risico lopen de kinderen te ontmoeten!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_47395670
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:

[..]

T voorstel kwam van de redactie zelf, Jaap wilde eigenlijk niet hij lag al in bed, maar Natasia
Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.
Go hard or go home
pi_47395682
Wat is Brain aan het doen?
  zondag 18 maart 2007 @ 13:32:02 #40
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47395685
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:

Streams staan uit ...
Huub en Sylvia zijn weg, dus eigenlijk verwacht ik niet zo veel van vandaag.

Heeft hij het kappotte lijstje stukgemaakt ?
Wat een randdebiel ook he .... geen respect voor hetgeen hem aangereikt wordt.

De argumenten van Natasia dat je de lijstje niets als persoonlijke bezittingen moet zien, omdat je ze van DGK hebt gekregen vind ik echt totaal nergens op slaan.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2007 @ 13:32:08 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_47395692
Snollie gaat een was-cursus aanvragen......ze weet niet hoe dat moet nl, is VET moeilijk, volgens haar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47395694
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:28 schreef demins het volgende:

[..]

Dat geldt toch ook voor ieder ander willekeurig groepje...?
Ik denk nniet snel dat je een dergelijk groepje bij elkaar zou krijgen, een penoze loverboy, een schizofreen met overgewicht die denkt dat hij wereldleider kan worden, een moeder die seks boven d'r kids prefereert, een meisje dat seks voor liefde aanziet een iq heeft dat kleiner is dan de omvang van d'r pols, en ook Eric, Huub en Syl zijn niet bepaald doorsnee en zouden nog wel wat in kunnen brengen.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47395701
Volgens mij draait onze Brian weer een beetje door.
Go hard or go home
pi_47395706
Eric is het nu de scherven aan het opruimen en Brian is nu met de febo aan het bellen, wat ie nooit zou doen, want zo kinderachtig was hij toch nooit
  zondag 18 maart 2007 @ 13:32:35 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47395708
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef rebellious_angel het volgende:

Zo, Eric zet Brian even op zijn plaats!

Brian: je had het aan me kunnen vragen van dat fotolijstje
Eric: je moet je eigen verantwoordelijkheid nemen, jij had naar mij moeten komen.

Eric: doe maar wat je altijd doet als je het niet met woorden afkunt, dingen kapot maken!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47395712
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef maril het volgende:

[..]

Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47395715
rat is weer bezig.......heeft fotolijstje van glas zo eric zijn kamer ingesmeten
pi_47395716
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef noekje het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Jaap wel een klein beetje een hypochonder is hoor. Hij kreunt en steunt bij elk pijntje of wat dan ook. Hij is ook bang dat die zo dood neer kan vallen.
Hij vond het hand badje van Tilly ook pijn doen
Goedemorgen :W
  zondag 18 maart 2007 @ 13:32:53 #49
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47395717
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian sprak Eric aan waarom Eric het fotolijstje zelf had verwisseld en het niet eerst aan Brian had gevraagd. Eric vond dat Brian er zelf mee had moeten komen. Vervolgens haalt Brian het kapotte lijstje op en gooit het stuk in de bovenslaapkamer
Dan hoop ik dat de redactie van DGK nu eindelijk eens maatregelen treft wat Brian betreft. Brian schijnt alles maar te mogen en kunnen doen, belachelijk!!
pi_47395725
goed zo eric
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')