abonnement Unibet Coolblue
pi_47395236
Goedemorgen :W
pi_47395259
Jaap sloeg zichzelf voor het hoof toe hij in bad zat?
Zou dit zijn omdat hij vanuit die positie Amanda niet kon zien douchen?
Goedemorgen :W
  zondag 18 maart 2007 @ 13:18:40 #3
111260 Charmian
a little joy
pi_47395263
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:14 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Als er wordt aangegeven dat je paracetamol moet nemen voor de pijn is er mijn inziens niet zo veel aan de hand. Een paar goede spierverslappers zouden eerder im frage komen.
Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 18 maart 2007 @ 13:19:12 #4
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47395279
Brian en Jaap zijn obsessief bezig met SHE. Natasia is aan het kontdraaien lijkt het wel, maar nog meer richting BJ. Amanda is de neuqsslet van Brian, maar voegt natuurlijk weinig toe
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2007 @ 13:20:00 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_47395299
Zo te zien op de streams vinden de cameramensen het ook saaiiiii Blomst.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47395332
Wat een heerlijke beelden. Amanda die meerde malen haar tieten omhoog doet en Jaap onder de douche.
Go hard or go home
  zondag 18 maart 2007 @ 13:21:04 #7
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47395333
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:18 schreef Charmian het volgende:

[..]

Gejank dus om niets dus van die gast. Nou ja wist het al, als je echt pijn in je rug hebt dan kun je dus echt niets. Heb zelf een hernia, bekkeninstabiliteit en diverse malen spit gehad dus benwel ervaren met rugklachten (jammer genoeg).
Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47395335
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
Goedemorgen :W
pi_47395382
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!
pi_47395390
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
pi_47395402
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
ach ik denk gewoon een spierpijn
  zondag 18 maart 2007 @ 13:23:28 #12
127004 maril
Smeetsfan
pi_47395413
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef milk-shake het volgende:

[..]

ja er wordt niks van gezegd ...wanneer die naar wilgo gaat!!
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47395433
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksen Niet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
pi_47395456
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????
pi_47395457
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
Tuurlijk mag je het haar wel wassen. Je eigen haar zit er ook tussen en dat wordt evengoed vet en vies. Dat is bij Amanda altijd heel goed te zien bovenop. Het is zo vet en smerig dat het van nature achterover op het hoofd geplakt blijft. Ze kwam het huis binnen met een pony en die is veel korter dan de rest van het haar maar die plakt gewoon vast aan de resten smerigheid.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2007 @ 13:25:02 #16
135305 beequeen
Lost.
pi_47395461
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Vraagje:
Gaat natasia vanavond naar Wilgo voor de seks?
Of is de dag nog niet bekend?
Volgens mij is dat vanavond.
Ik hoorde Snollie vragen of ze niet nerveus was, dit ivm het naar Wilgo gaan vandaag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 18 maart 2007 @ 13:25:23 #17
127004 maril
Smeetsfan
pi_47395468
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksen Niet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Had ik vroeger ook met mijn ouders die hadden nooit gevreeen in mijn gedachten
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47395475
Het zou wel eens leuk zijn om onder begeleiding van een psych groepsgesprekken daar te houden. Vraag me af wat er los zou komen. Ik zie nog wel wat onverwerkte zaken loskomen.
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
  zondag 18 maart 2007 @ 13:25:31 #19
111260 Charmian
a little joy
pi_47395477
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Weet iemand of je je 'haar' niet mag wassen als het uit extensions bestaat ?
Zijn die dingen van suikerdraad gemaakt ofzo ??
Syl heeft extensions, die heeftvanochtend gewoon d'r haar gewassen. Als je het overr amoebe hebt, die vind het lekker om een geheel nieuwe biosfeer op d'r hoofd te kweken en wast dus niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 18 maart 2007 @ 13:25:56 #20
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47395490
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij is dat vanavond.
Ik hoorde Snollie vragen of ze niet nerveus was, dit ivm het naar Wilgo gaan vandaag.
Ik hoorde volgens mij ook laatst dat zij weg zou gaan op het moment dat Huub en Sylvia terug zouden zijn. Dus waarschijnlijk vanavond....
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47395491
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
je kan ze gewoon wassen ..het is van echt haar gemaakt...........maar als je natuurlijk elke dag gaan stylen met een warme tang ...wordt het stro................waarom zij het niet wast ????
Ik zou me zo goor voelen om met zo'n droge kop weer uit te douche te stappen...
pi_47395505
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksen Niet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
neee het kwam beter over als ze zou zeggen ...ik wil lekker ff 2 uur met me kinderen doorbrengen............mis ze zoo ............neeeeeee ............maar goed zzzzzzzzzzzzo is natas
  zondag 18 maart 2007 @ 13:26:28 #23
170537 Lynn-Live
'k ben ondersteboven...
pi_47395508
Ik zag net een nieuwe Topic staan maar is plots weer verdwenen, STRANGE!!!!
pi_47395515
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:24 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n beetje smerig als Natasia zo uitgebreid gaat vertellen dat ze de twee uur heel graag wil omdat ze keihard wil seksen Niet per se omdat 't Natasia is, misschien meer omdat ze moeder is ofzo of gewoon niet overdreven jong meer, ik vind 't in ieder geval niet passen
Seks heetf niet met leeftijd uit te staan hoor, maar begrijp je wel, haar kinderen zijn in de twee uur die ze heeft niet belangrijk.
Goedemorgen :W
  zondag 18 maart 2007 @ 13:27:09 #25
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47395528
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Gisteravond was de opmerking van Sylvia (zelf last van haar rug) ook wel opmerkelijk.
Jaap liep buiten de trap af om naar een huisartsenpost te gaan en toen zei ze iets in de trant van: "Jaap nu moet je niet vergeten dat je last hebt van je rug". Ook zij zag waarschijnlijk dat hij (een gedeelte) veinsde.
Toen Jaap zo verschrikkelijk zat was, riep hij ook voortdurend om een ziekenwagen.
Hij zal wel gewend zijn om bij iedere scheet die dwars zit naar een huisarts te rennen!

DGK mensen zullen volgende keer wel achter de oren krabben als Jaap weer begint te mekkeren om een futiliteit.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')