Niet lang ?!?!?!
11 dagen vinnik eigenlijk BEHOORLIJK lang.
Petje af voor Ruud nogmaals.
"Wat wij willen weten is of ook de andere mannen iets kwijt moeten."
Sinds wanneer masturberen alleen mannen ?
Hoeveel eeuwen lopen ze achter bij Veronica ?
Nou, en Bianca dan? Die ligt echt niet voor niets met die deken zo tussen haar benen...hehehehe.
Ruud trekt zich terug onder bed
26/09/1999
Ruud heeft het niet lang kunnen volhouden. Na elf dagen is het al zover. Hij heeft ‘de hand’ aan zichzelf geslagen. Tijdens een gezellig samenzijn rond de kachel vertelt hij zo tussen neus en lippen door dat “het eerste schaap over de dam is.” De anderen barsten in lachen uit en Bianca roept: “De druk is van de ketel, Ruud.” Ruud verdedigt zich door heel droog op te merken: “ Ik moet toch om de vier dagen iets lozen, anders kan ik het niet volhouden.” Prangende vraag is toch wel hoe hij het heeft gedaan. Ruud: “Gewoon onder het bed, dekbed er overheen.” Bianca zegt bewondering voor Ruud te hebben dat hij het zomaar toegeeft. Wat wij willen weten is of ook de andere mannen iets kwijt moeten. Nee dus. Maurice: “Het is ook een uitdaging om te zien hoe lang ik het kan volhouden zonder.” Na zijn onthulling gaat Ruud nog even wat gewichten heffen in de tuin. Pff, dat lucht op.
Bron: www.big-brother.nl
Wel leuk dat Veronica hier weer een leuke hype van probeert te bakken. Kijk ook volgende week weer naar Ruud Intiem!
Tuurlijk kunnen wij vrouwen het langer volhouden. Bij mannen is er toch echt een uh, tsja, Grote Fysieke Drang. En blauwe ballen lijkt me niet echt een pretje. Tenzij je erop kickt. Maar dat is weer iets voor de videoband: "Hard en Kinky, BB zoals nog nooit vertoond!"
Normaal gesproken helemaal niet, maarruh, blauwe ballen ? Sorry, daar trek ik mijn grens
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 27 September 1999).]
valt me trouwens nog mee dat deze
nog niet gebruikt zijn de laatste paar posts
OM de vier dagen moet die trekeend weer, dus na een maand kan ie z'n dekbed tegen de muur zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |