In de grindbakquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Albers checkt bandenstapel en de ander hangt achteraanquote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef donnahvh het volgende:
gvd moest geowon eerder uit de disco voor de gp en nu zie ik nog niets
ben benieuwd naar spijker
Dat viel mij ook op "Ja, Wust is wereldkampioen. En nu de volgende race" , dan krijg je hier doorgaans toch een "jaaaaaaaaah jaaaaaaaaaaaaaaaaah haaaaaahaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaah woeeeeeeehooeeeeeeeeeee Henin wint Roland Garros jaaaaaaaaaaaah" ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 04:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die Jan bij het WK Schaatsen Afstanden.
Koebietsja is op zijn pools, Koebieka op zijn Europees.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:53 schreef Arcee het volgende:
Leuk dat de Belgen het over Koebiétsa hebben en Mol over Koébika.
Met Viktor Brand en Ruud ter Weijden wel dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, die Huub Stapel, daar gaan we de oorlog mee winnen.
Jezus, het duurt een minuut en je ziet picture-in-picture wat er gebeurt. Zeikwijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef golfer het volgende:
Welja, gooi er nog wat reclame tussendoor.
idd... 6e keer al hierquote:Op zondag 18 maart 2007 04:59 schreef golfer het volgende:
Ik blijf maar zappen tussen RTL7 en Sporza.
In Belgie zal het wel anders liggen , maar hier in Nederland is het al jaren , en we mogen blij zijn dat RTL nog een klein kijkblokje heeft , dat had SBS 6 vorig jaar niet , en gelukkig zijn deze reclame's altijd korter omdat ze ook duur zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 04:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel opvallend. Hier in Belgie raakte het commerciele "Kanaal twee" de rechten op de F1 kwijt nadat men van overheidswege vond dat "de verslaggeving door de overtollige reclames niet gegarandeerd was" en de VRT (Sporza dus) méér mocht bieden op de rechten dan aanvankelijk in het budget opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |