Je komt net tijdens de pitstops binnen man!quote:Op zondag 18 maart 2007 04:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik dacht dat ze pas om 5 uur begonnen![]()
Z'n TomTom werkte niet goedquote:
Zoveel heeft ie niet gemistquote:Op zondag 18 maart 2007 04:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik dacht dat ze pas om 5 uur begonnen![]()
Oh ja dat maakt het goedquote:Op zondag 18 maart 2007 04:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Je komt net tijdens de pitstops binnen man!
The horror...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat gezamelijke bod blijkbaar. Dan kan de NOS oa besparen op bepaalde commentatoren (door dan voor sommige samenvattingen de Belgische commentator te gebruiken) en kan de VRT op die manier boven de commerciele zender (die dit jaar de rechten had) opbieden. Ik hoop het in elk geval ook , want op "Kanaal Twee" krijgen we hier dit jaar in Belgie zelfs nog reclame tussen de CL-song en de aftrap en zitten de commentators zelfs meestal in Brussel ipv het stadion zelf![]()
ach.. bij ons word het beeld tijdens de wedstrijd bedekt met tralies en staat er: 'hierna: De Gouden Kooi 'quote:Op zondag 18 maart 2007 04:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van dat gezamelijke bod blijkbaar. Dan kan de NOS oa besparen op bepaalde commentatoren (door dan voor sommige samenvattingen de Belgische commentator te gebruiken) en kan de VRT op die manier boven de commerciele zender (die dit jaar de rechten had) opbieden. Ik hoop het in elk geval ook , want op "Kanaal Twee" krijgen we hier dit jaar in Belgie zelfs nog reclame tussen de CL-song en de aftrap en zitten de commentators zelfs meestal in Brussel ipv het stadion zelf![]()
Die is de bandenmuur aan het inspecteren ...quote:Op zondag 18 maart 2007 04:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt het goed![]()
Hoe doet Albers het?
Die heeft Verstappen als inspiratiebron gebruikt --> Zandhaas.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oh ja dat maakt het goed![]()
Hoe doet Albers het?
OKquote:Op zondag 18 maart 2007 04:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die is de bandenmuur aan het inspecteren ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |