zoals ik al zei: F1=doodquote:Op zondag 18 maart 2007 04:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zie het alweer, 2007 is ook weer een seizoen waar een auto die een sec sneller is dan de auto voor zich er nog niet voorbij kan vanwege gebrek aan inhaalmogelijkheden op de baan door verstoring van de luchtstroom als ze andere lijn willen rijden.
Dus weer seizoen waar we alleen inhaalakties krijgen van auto's die 3+ sec sneller per rondje zijn.
Dus alleen als de ene auto een probleem krijgt of wanneer zoals nu iemand van achter moet starten.
No more slicksquote:Op zondag 18 maart 2007 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt sinds de jaren '90 geen F1 meer gekeken?
Niet vager dan dat ze niet meer dan 19krpm mogen draaienquote:Op zondag 18 maart 2007 04:19 schreef Arcee het volgende:
Wat is dat voor vage regel dat ze op 2 soorten banden móeten rijden?
Ik snap ook niet wie dat verzonnen heeft. Complete onzinregel in mijn ogen.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:19 schreef Arcee het volgende:
Wat is dat voor vage regel dat ze op 2 soorten banden móeten rijden?
Pics!quote:Op zondag 18 maart 2007 04:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij rijdt net voor Prost en Senna vandaag geloof ik![]()
Duidelijk, die info blijft dus bij de kabelaars... wat zinloos. Shit Albers eraf.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:19 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Dat denk je dus verkeerd
Alleen van mensen met een SKO kastje worden de gegevens verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |