Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezelligquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
Ja dat heb je met stalkers, die worden altijd een beetje engquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan zal ik vanaf nu je zo op je hoofd timmeren dat je direct met een hersenfractuur naar de ok kan![]()
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het hier voor een gemiddelde maandagnacht rond 03:06, beregezellig![]()
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:11 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik moet me er inderdaad niet teveel bij voorstellen, je hebt gelijk.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
En nou opgeflikkerd, je verpest de hele sfeer met je gezeik
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
Hersenkrakers zijn het![]()
Iets waarover je moet nadenken, is soms moeilijk![]()
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku'squote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar als je er niet snel genoeg bij bent bij jouw, edit je al je berichten
Het is toch geen fokkin sudoku ofzo![]()
![]()
Zoveel spelfouten kan je niet makenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ik edit bij spelfoutjes, en bovendien haat ik Sudoku's
I knowwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoveel spelfouten kan je niet maken![]()
Soms ben ik namelijk wel eens op tijd
Als ik 1 ding haat is het wel gezelligheid, dus veel langer ga ik het hier niet trekken neequote:
Gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
En ik was niet eens gezellig bezig![]()
Slaap maar niet lekker dan
Eeeeeuuuhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hey, je bent bevrijdt van je stalker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |