Ik hoop het zó !!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanavond komt Juf Judith, dus ik heb het vermoeden dat Brian het dagje Zwaluwhoeve (stoombad, sauna) als excuus voor het falen van zijn stem gaat gebruiken...
Echter: Juf Judith kijkt ook streams en weet dus dat hij, ondanks de krokodillentranen en zijn beloftes van vorige week, gewoon niet geoefend heeft.
Dat zou dus nog wel eens gezellig kunnen worden als Juf Judith Brian de klas uitstuurt![]()
LOL; Ja hoor, een miele is best wel wat waard, dus ook voor een reisje inwisselbaar.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag dat ook een vliegvakantie naar de Middellandse zee zijn?? Ik heb al een uitstekende wasmachine![]()
Ehm... hij realiseert zich dan eindelijk wat wij al tijden weten: dat hij een zangcarriere kan vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik hoop het zó !!!!Brian gaat dan para vermoed ik; zijn droom valt dan in duigen. Een zangcarriere kan hij dan vergeten !!!!
Met gemak 2 weken in een 5-sterrenhotel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
LOL; Ja hoor, een miele is best wel wat waard, dus ook voor een reisje inwisselbaar.....![]()
Ik zeg tegen Huub: "Push the button" en we zien Brian huilend in de armen van mamsie kruipen.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij realiseert zich dan eindelijk wat wij al tijden weten: dat hij een zangcarriere kan vergeten![]()
En ja, van dat "realisatiemomentje" zal hij nog wekenlang stuk zijn.
Ik merk het... je begint zelfs vloeiend Brianiaans te sprekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik zeg tegen Huub: "Push the button" en we zien Brian huilend in de armen van mamsie kruipen.....
Ja sorry hoor, ik ben kan niet meer met hem....![]()
Uh, ja, dat is helaas dan wel een must.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met gemak 2 weken in een 5-sterrenhotel...![]()
Of moet ik voor dat budget ook iemand meenemen??
Iets met veren en pek en tongue en cheek geloof ik.... En een typo ja....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk het... je begint zelfs vloeiend Brianiaans te spreken![]()
Oeh, je gaat zelf mee?! Gezellig!! Wanneer gaan we??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is helaas dan wel een must.![]()
All inclusive met een private-beach dan maar.... ?![]()
Ik heb nog zeker een halve minuut gewacht met quoten omdat ik dacht dat je de edit-knop wel zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef Black_king het volgende:
[..]
Iets met veren en pek en tongue en cheek geloof ik.... En een typo ja....![]()
Redelijk geschoond ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, je gaat zelf mee?! Gezellig!! Wanneer gaan we??![]()
Ik weet nog wel een leuk hotelletje, geen all-in maar daardoor ook redelijk geschoond van paupers die om 12.00 uur al aan de rum-cola zitten![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker een halve minuut gewacht met quoten omdat ik dacht dat je de edit-knop wel zou kunnen vinden![]()
Oeh... Bubbels..... lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Redelijk geschoond ?
Voor jou is alléén een hotel volledig geschoond van kakkerlakken en ander gespuis goed genoeg....
Ik zeg om 3 uur Moed en Schande totdat we erbij neervallen....![]()
Goh, waar werd er toch laatst een verbod op russen in de hotels besproken.....?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... Bubbels..... lekker![]()
Tsja, met al die verse Russische miljonairs is het vrijwel niet meer te voorkomen, verder dan redelijk geschoond kom ik niet bij een vakantiebudget voor 2 personen ter waarde van mijn Miele.
In de krant..... omdat wij Nederlanders zo bekend staan om ons voorbeeldige gedrag in het buitenlandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:18 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goh, waar werd er toch laatst een verbod op russen in de hotels besproken.....?
Ach, dan maar aan JdM een dagbudget DGK erbijgevraagd en naar een eilandje in de Bermuda ?
Hej BKquote:
En dan te bedenken dat dit al zeker de 2de SC zou moeten zijn als al die COS-bagger in de SC zou staanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej BK![]()
De SC is overdag nog nooit zo snel geweest volgens mij![]()
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de krant..... omdat wij Nederlanders zo bekend staan om ons voorbeeldige gedrag in het buitenland![]()
Bermuda is een goed idee![]()
Mochten we dan langer willen blijven geven we gewoon die 3-hoek de schuld![]()
Ja vannacht was er idd een hoog baggergehalte in de COS, maargoed als het zo saai op de streams is vind ik dat persoonlijk niet heel erg, mits het niet de overhand gaat nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit al zeker de 2de SC zou moeten zijn als al die COS-bagger in de SC zou staan![]()
Wat ga je doen?? Een leuk hotelletje Googelen??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....![]()
Maar ik ga weer eens wat anders doen....![]()
Hoi Petraquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
Haai allemaal lekker saai he, maar wel goed zo'n streamloos dagje. Zo komt je huis weer eens opgeruimd.
Ja achteraf ben ik beetje dom geweest, had beter vandaag kunnen gaan werken dan had ik morgen de streams kunnen volgen tijdens de zooi ruimen maar ach, maakt het uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Petra
Ik vind het idd niet zo erg, moest zelf werken maar dan hoef je tenminste niet zo gehaast alle COSSEN teruglezen terwijl er ook nog vanalles gebeurd op de livestreams, beetje lastig om dan 2 dingen tegelijk te doen
Ik dacht eigenlijk meer aan "Enchanted in the triangle"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Entangled in the triangle....There are worse ways to die.....![]()
Oei, die is mooi, zowel de woordspeling als de site !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan "Enchanted in the triangle"
Ik heb al ff voor je gegoogled... zit hier wat bij waar jij je ook in kunt vinden??![]()
http://www.bermudaresorthotels.com/
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik had jou die woordspeling in eerste instantie toebedeeld... leesfoutjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef Black_king het volgende:
[..]
Oei, die is mooi, zowel de woordspeling als de site !![]()
How sweet it is !
Ah ! Met het afkicken in gedachte, wil ik nu, nu, nu weg.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn: ik had jou die woordspeling in eerste instantie toebedeeld... leesfoutje![]()
Maar ik vond m'n leesfoutje wel zo mooi dat ik m het gebruiken waard vond![]()
Wanneer gaan we?? Na zo'n verblijf in de 3hoek zijn we misschien wel DGK-afgekickt![]()
Ai, de junkie in me sprak alweer.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
Dat afkicken gaat natuurlijk nooit lukken als we daar op Bermuda ook nog een beetje naar een 26" zitten te staren hè...
Niet dat ik de overtuiging heb dat het wel gaat lukken als we daar een tijdje stream en Fok!-vrij zijn, maar ik zie geen reden om het iig niet te proberen... in het kader van "niet geschoten is altijd mis"![]()
Ik ga voor "enchanted while entangled in the triangle"![]()
Oops, you did it againquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ai, de junkie in me sprak alweer.....![]()
voel me Britney in de "Betty Ford"....![]()
Ik zeg : Ik houd ervan !![]()
over allesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:53 schreef StefanPeeters het volgende:
Waar moet je hier (SC) over lullen dan ?
Slaapt ie ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt wel depri momenteel, wat zou er kunnen zijn?
Auwquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:54 schreef Sporti het volgende:
Huub lijkt wel depri momenteel, wat zou er kunnen zijn?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Maar mijn leven bestaat op dit moment alleen uit goudenkooi-streams bekijken......
Reacties op de streams kunnen gewoon in de COS hoor, maar off-topic babbels mogen gewoon hierquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:56 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Maar mijn leven bestaat op dit moment alleen uit goudenkooi-streams bekijken......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Auw![]()
Wil je dat niet meer doen, nu heb ik pijn![]()
We kunnen veel, maar de SC met zijn 2e volbaggeren wordt lastig, denk ikquote:
Ehh.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Vertel je toch gewoon wat je een jaar geleden hebt meegemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |