hahahahaquote:Op zondag 18 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
Ik dank OLH nog regelmatig op mijn blote knieen dat ie niet half zo'n klotepuber is als ik was![]()
Dat is lief.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wiijffie, ik mis je op COS, maar begrijp het ook wel weer hoor.
Ik ben blij dat ik de pubertijd van mij kids achter me heb.![]()
![]()
Da's mooi want ik wilde nog even terugkomen op onze A. Christie verslaving.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
Ik geef de SC maar weer eens een schopje.......![]()
Miss Silver zegt me nix, hoewel ik vrij zeker ben dat ik wel eens een Wentworth gelezen heb.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's mooi want ik wilde nog even terugkomen op onze A. Christie verslaving.![]()
Heb je Patricia Wentworth al eens gelezen, met Miss Silver als vrouwelijke tegenhanger van Miss Marple?
Sterker nog: Miss Silver was er 2 jaar eerder al.
Hier is alles netjes, heb een schoonmaak-tic.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
Nou morgen dus geen streams, ja van een leeg huis.
Heb ze vandaag precies 15 minuten aangehad.
Voordeel is dat ik veel boeken lees nu.. (en mijn huis ietsjes netter is (heel klein beetje maar hoor)![]()
Die heb ik allemaal al gelezenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Miss Silver zegt me nix, hoewel ik vrij zeker ben dat ik wel eens een Wentworth gelezen heb.
Ook erg goed en volgens Britse recensenten de nieuwe "Queen of crime" : Minette Walters.
Door Het IJshuis kwam ik bij Minette Walters terecht: tijdens een vakantie op een camping in Frankrijk waar ze een kleine "bibliotheek" hadden, waar toevallig een paar Engelstalige boeken stonden, en ik driftig op zoek was naar leesvoerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezen, op de laatste 2 na, dat zijn imo romans, die werden dan ook amper verkocht.
In pocket van haar, en aanrader: Het IJshuis, echt spannend.![]()
Andere goede titels zijn helaas uitverkocht, maar de bieb is er ook nog, ook voor Wentworth.
Haha, toevallig.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door Het IJshuis kwam ik bij Minette Walters terecht: tijdens een vakantie op een camping in Frankrijk waar ze een kleine "bibliotheek" hadden, waar toevallig een paar Engelstalige boeken stonden, en ik driftig op zoek was naar leesvoer![]()
Ik lees boeken van Engelstalige schrijvers meestal in het Engels, iig als ik ze zelf bestel via Bol.com, het voorkomt een hoop irritatie over slechte of domme vertalingen, en het maakt me weinig uit welke taal ik lees/spreek, dus als ik maar half de kans krijg dan de originele versie graagquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haha, toevallig.![]()
Als je ook engels leest kun je Wentworth nog wel krijgen, zelfde lekker oubollige sfeertje als Christie. Je hebt ook een lekker scherp gevoel voor humor, dus lees ook eens iets van Harlan Coben.![]()
Ik draaf altijd door over boekendus ga ik nu maar rustig lezen. Fijne avond nog, itsme ook!
![]()
jaja, ik kom alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
[wie weet er nog een leuke mop]
IkWeetNiets![]()
Harlan Cobenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haha, toevallig.![]()
Als je ook engels leest kun je Wentworth nog wel krijgen, zelfde lekker oubollige sfeertje als Christie. Je hebt ook een lekker scherp gevoel voor humor, dus lees ook eens iets van Harlan Coben.![]()
Ik draaf altijd door over boekendus ga ik nu maar rustig lezen. Fijne avond nog, itsme ook!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |