Zolang jij maar geen lief simpeltje bentquote:Op zondag 18 maart 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit me net te realiseren dat die opmerking op een eerste SC pagina nog linker is dan ergens zo midden in pagina 3 ofzo![]()
Maarre, ik zeg nix![]()
![]()
Check my posthistory dear..... ik ben zelfs nooit in het BB forum geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zolang jij maar geen lief simpeltje bent![]()
Ik ben niet zo, dat ik alles meteen moet checken.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zolang jij maar geen lief simpeltje bent![]()
Whahahaha zit je nou jezelf weer te quoten en nog antwoord te geven ookquote:Op zondag 18 maart 2007 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo, dat ik alles meteen moet checken.
Trustequote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
trusten, mensen van het goede leven
Slaap lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
trusten, mensen van het goede leven
PM is your friend.... hoewel dat natuurlijk niet echt offline isquote:Op zondag 18 maart 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Ik heb wel een serieus vraagje voor je, maar dat doe ik liever offline![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb een dochter van 16 en ja dat is best moeilijk.
Madam wil uit (en dat deed ik ook op haar leeftijd)
Gisteren ging ze weg maar kwam gelukkig al vroeg weer thuis. 00.10.
Als ze bij iemand slaapt dan is de deal dat ze me een smsje stuurt als ze daar veilig binnen zit, en zo niet dan smst ze me als ze onderweg is naar huis (op de fiets)![]()
(Ik voed haar alleen op, heb geen auto anders had ik haar kunnen ophalen) maar schijt elk weekend peulen.
Al gaat het nu beter, Ze houd zich wel aan de afspraken
Wiijffie, ik mis je op COS, maar begrijp het ook wel weer hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef itsme het volgende:
Ik heb een dochter van 16 en ja dat is best moeilijk.
Madam wil uit (en dat deed ik ook op haar leeftijd)
Gisteren ging ze weg maar kwam gelukkig al vroeg weer thuis. 00.10.
Als ze bij iemand slaapt dan is de deal dat ze me een smsje stuurt als ze daar veilig binnen zit, en zo niet dan smst ze me als ze onderweg is naar huis (op de fiets)![]()
(Ik voed haar alleen op, heb geen auto anders had ik haar kunnen ophalen) maar schijt elk weekend peulen.
Al gaat het nu beter, Ze houd zich wel aan de afspraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |