Count me in!!!!
Wat ik zou meenemen, SIGARETTEN (verkopen, binnen die fl 250.000=. En natuurlijk een gummieknuppel, voor het geval bart iets sterker blijkt te zijn .
De groente en tot sinas,
The Ruler
Wat ik mee zou nemen? Joh ik zou al rijk zijn voor ik uberhaupt dat huis in ging. Ik zou van tevoren contracten sluiten met producenten als L'Oreal, Philip Morris, Jordan enz.enz. in ruil voor 'product placement'. Zij geven me de spullen gratis en wat geld toe, en ik zwaai als tegenprestatie met mijn goede mascara en tandenborstel voor de camera. Kleren van DKNY, enzo. Dan wil ik er ook nog wel wat positieve dingen over zeggen. Het zegt wel wat over het niveau van de huidige bewoners dat niemand daar nou op is gekomen en dat ze nu verplicht 100 dagen moeten zitten om een beetje geld op te strijken!
Verder zou ik een opblaaspop meenemen om te zorgen dat die mannen van me af blijven (dat zou mijn vriend nl. niet waarderen) en een megalading boeken.
Maar of ik er echt zou willen zitten? Met deze mensen? Neuh...
Weather
Honderd dagen opgesloten zitten met een stel mensen die niks te melden hebben. Mijn internet en mijn krantje moeten missen, wie houdt me dan op de hoogte wordt er gebeurd op deze aarde.
En verder wil ik met mijn hoofd niet op tv. Al hoewel, ik dacht dat ik lelijk was, maar hebben jullie die vriend van Tara gezien, of was dat haar hondje?
Ik woon liever met mijn eigen 17 huisgenoten in een veel te klein hokje. Hier heb ik de tv en Veronica om op te schelden, zodat ik me rustig houd tegen mijn huisgenoten.
En het zou geen uitdaging zijn, met mijn irritante gedrag zou iedereen binnen 3 dagen gillend het pand hebben verlaten.
quote:
op 09-27-1999 om 01:11 PM schreef weathergirl het volgende:
Ik zou het best uithouden in zo'n huis, maar dan alleen met LEUKE mensen...Wat ik mee zou nemen? Joh ik zou al rijk zijn voor ik uberhaupt dat huis in ging. Ik zou van tevoren contracten sluiten met producenten als L'Oreal, Philip Morris, Jordan enz.enz. in ruil voor 'product placement'. Zij geven me de spullen gratis en wat geld toe, en ik zwaai als tegenprestatie met mijn goede mascara en tandenborstel voor de camera. Kleren van DKNY, enzo. Dan wil ik er ook nog wel wat positieve dingen over zeggen. Het zegt wel wat over het niveau van de huidige bewoners dat niemand daar nou op is gekomen en dat ze nu verplicht 100 dagen moeten zitten om een beetje geld op te strijken!
Verder zou ik een opblaaspop meenemen om te zorgen dat die mannen van me af blijven (dat zou mijn vriend nl. niet waarderen) en een megalading boeken.
Maar of ik er echt zou willen zitten? Met deze mensen? Neuh...
Weather
Ik zo als ik jou was ook Durex even aanschrijven voor wat extra geld...
quote:
hebben jullie die vriend van Tara gezien, of was dat haar hondje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |