OT, Jij kunt echt af met weinig slaap.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:24 schreef Prospera het volgende:
Op wat de jongens gaan doen vannacht.
Ja daar verbaas ik me ook over, bijna net als Huubquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, Jij kunt echt af met weinig slaap.
Soms maar 3 uur.
Ik leef liever dan dat ik slaap, maar soms slaap ik ook wel eens een nachtje langquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT, Jij kunt echt af met weinig slaap.
Soms maar 3 uur.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef Prospera het volgende:
En mijn COS titel moet 868 zijn geloof ik![]()
Je hebt het over de broekjes ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Een groter contrast kan er niet zijn.
[afbeelding]
Sylvia komt duidelij over.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:28 schreef Sporti het volgende:
kan nauwelijks iets verstaan van het saunagesprek jullie ook?
Vind je het gek zo'n ding heeft die nog nooit gezien onder die afdak van hemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
Eric gaat ook bij Huub Sylvia en huub in de sauna.
Jaap kan zijn ogen niet van de piemle van Eric afhouden.
Van mij hoeft ze dat helemaal niet te doen... Doelpunt voor Syl dit keer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Sylvia komt duidelij over.
Ze legt Jaap uit waarom ze Brian niet mee neemt.
Klopt, die zit vol, je kan ff een nieuw FB topic aanmakenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:30 schreef Prospera het volgende:
Wilde in FB vragen om de COS aan te vragen is FB verdwenen![]()
Zou toch een grap zijn, maar geloof ik niet in want hij is zooooooo beinvloedbaar (net als Amanda).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |