Ja, sinds 1982 of zo. Maar na de laatste twee platen is de liefde is ernstig aan het bekoelenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef The-Fly het volgende:
eeeeehm! Nee ik weet niet :|
Ben je ook zo'n grote fan dan van U2!
1968, maar dat moest ik even opzoeken (dat mag wel bij vragen stellen, uiteraard).quote:Op zondag 18 maart 2007 01:09 schreef The-Fly het volgende:
We weten het niet :|
Enige hint van welk decennia?
October en Achtungquote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef The-Fly het volgende:
Ja die laatste twee platen zijn wel erg slecht ja!
Wat zijn je lievelingsplaten! Die van mij Boy, The Unforgettable Fire en deels Achtung Baby. Meestal denk ik dat Joshua Tree slecht is, maar als ik ernaar luister (L)
De band was Love Affair.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef The-Fly het volgende:
Everlasting Love!
Nee, want jij bent aan de beurt omdat je het hebt geraden. Daar heb je tien minuten voor.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:20 schreef The-Fly het volgende:
Oke, oke, nog een ding dan: October vergeet ik vaak ja, die is echt mega. (A)
Ga je nog zo'n leuke vraag stellen?
Koning van Engelandquote:Op zondag 18 maart 2007 01:23 schreef The-Fly het volgende:
Okeee! Slaap lekker dan!
Waarom werd 'Jan zonder Land' 'Jan zonder Land' genoemd.
Vandaag merk ik voor het eerst een beetje verbeteringquote:
Tof ideequote:Op zondag 18 maart 2007 03:18 schreef MaJo het volgende:Zal ik een nieuwe vraag stellen anders? Schiet niet echt op zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |