quote:"What a city" (cheers and applause), "what a night" (cheers and applause), "what a bomb" (confused laughter and applause), "what a mistake" (mixed response), "what a wanker you have for President" (sporadic boos)
Nee, wel een maatschappij kritisch muzikant. Oh, en had ik al gezegd dat het een Ier is?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:13 schreef DuranK het volgende:
Er gaat me niet echt een lichtje branden. Maar misschien Moby?
Deel 1 is opgelost.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:15 schreef SaskiaR het volgende:
bono?
Nee, en volgens mij zijn de MTV Music Awards nog nooit in Somalie geweest. Degene die weet waar in 1995 de awards uitgereikt werden komt gelijk een stuk verder. De speech was bedoeld voor de onderdanen van de president waar Bono boos op was. Ze stonden massaal voor hem.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:18 schreef SaskiaR het volgende:
maar bom? in 1995? somalie?
Mururoa was het maar je bent er hoor. Wicked +1quote:Op zondag 18 maart 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Het was Frankrijk en Chirac, maar ik moet even denken waarom.
McGuinness, is goedquote:Op zondag 18 maart 2007 00:40 schreef SaskiaR het volgende:
paul guinness
Saskia +1quote:Op zondag 18 maart 2007 00:43 schreef SaskiaR het volgende:
engels? als het een ier was had je het niet gevraagd...
Ik had tot vier kunnen komen, denk ik. Niet mijn favoriete U2-plaat.quote:
Yep!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef The-Fly het volgende:
Everlasting Love!
Opzoeken is helemaal niet leukquote:Op zondag 18 maart 2007 00:59 schreef The-Fly het volgende:
De artiest weet ik neit en deze computer is echt te sloom om dat te gaan opzoeken :|
quote:Opzoeken is verboden!
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op dus kijk uit wat je hier doet.
Nee. Zie hint.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:04 schreef The-Fly het volgende:
origineel van Paul Barrett? :|
Ja, sinds 1982 of zo. Maar na de laatste twee platen is de liefde is ernstig aan het bekoelenquote:Op zondag 18 maart 2007 01:05 schreef The-Fly het volgende:
eeeeehm! Nee ik weet niet :|
Ben je ook zo'n grote fan dan van U2!
1968, maar dat moest ik even opzoeken (dat mag wel bij vragen stellen, uiteraard).quote:Op zondag 18 maart 2007 01:09 schreef The-Fly het volgende:
We weten het niet :|
Enige hint van welk decennia?
October en Achtungquote:Op zondag 18 maart 2007 01:11 schreef The-Fly het volgende:
Ja die laatste twee platen zijn wel erg slecht ja!
Wat zijn je lievelingsplaten! Die van mij Boy, The Unforgettable Fire en deels Achtung Baby. Meestal denk ik dat Joshua Tree slecht is, maar als ik ernaar luister (L)
De band was Love Affair.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:58 schreef The-Fly het volgende:
Everlasting Love!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |