Dan valt er in ieder geval één acteur afquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef Beelzebub85 het volgende:Werd getipt als hoofdrol in The Matrix. Maar is het niet geworden.
Inderdaad ook een tamelijke rol.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
In principe valt Hugo Weaving dan ook al af.
Nee.... dat schip staat voor iets anders.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef B.ertha het volgende:
dicaprio toch niet?
Dat is 'mquote:
Ik was echt verbaasd geweest als ik gelijk had gehadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nee.... dat schip staat voor iets anders.
ik moest eigenlijk lachen
Dan had ik de Titanic er ook neergezetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasd geweest als ik gelijk had gehad
Was te makkelijk geweest hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dan had ik de Titanic er ook neergezet
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Berkery het volgende:
....alle 30-minners denken nu: 'The love boat'?![]()
Nou ik ken het wel (volgens mij heeft RTL4 dat regelmatig herhaald). Maar ik volgde het niet bepaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Berkery het volgende:
....alle 30-minners denken nu: 'The love boat'?![]()
Izaac, Isaac isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Izaac
Destijds (eind jaren '70) waren er nog maar twee zenders, dus had je niet zoveel keusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Mister1977 het volgende:
Nou ik ken het wel (volgens mij heeft RTL4 dat regelmatig herhaald). Maar ik volgde het niet bepaald.
Juist, da's het goede antwoord. Jammer dat ik net de vraag heb gewijzigd, maar ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:01 schreef Berkery het volgende:
Vicky?
Nope. Niet Bush. Die zat nog niet in het witte huis.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:06 schreef Mapani het volgende:
Ging vast over Bush
Yep. Haar man is vrij bekend, en was laatste tijd vrij veel in het nieuws.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:15 schreef Mapani het volgende:
Het was dus een vrouw. Hmmz
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Barbra Bush?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tipper Gore
Hawaii_Tim + 1quote:Ramones - Censorshit
Tipper, what's that sticker sticking on my CD?
Is that some kind of warning to protect me?
Freedom of choice needs a stronger, stronger voice.
You can stamp out the source, but you
can't stop creative thoughts.
Ah, Tipper come on, ain't you been getting it on?
Ask Ozzie, Zappa or me.
We'll show you what it's like to be free.
Ah, Tipper come on, it's just a smoke
screen for the real problems.
S&L deficit, the homeless, the environment.
Hey, hey all you senators wives.
Better take a good look at your
own lives.
Before you go preaching to me.
You're definitions of obscenity.
Ask Ozzie, Zappa or me.
The irony it semes it seems to me
it's un-American policy.
Yeah, we'e come so far but still only to
find people like you with ignorant minds.
Ask Ozzie, Zappa or me.
Ah, Tipper come on, it's just a smoke
screen for the real problems.
S&L deficit, the homeless, the environment
Groen blaadje +1quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
St. Patrick.
Saskia had die vraag ook al gesteld eerder vandaag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Groen blaadje +1
Tussenstand deel 662:
borisz 1
tong 80 2
Beelzebub 1
Berkery 2
RoofingBurner 1
Hawaii_Tim 1
Legolas_Greenleaf 1
Enfin, ik ben niet degene die gaat klagen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef SaskiaR het volgende:
gewoon door blijven gokken
Welke feestdag is het vandaag?
Hey, je hebt mensen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Fout natuurlijk, denk je dat een popster zich druk maakt over de affaire met Miss Lewinsky? De quote komt trouwens uit 1995.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |