meestal niet op tegels. (overigens daar waar ik woonde was nog geen stoep toen.)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef RoofingBurner het volgende:
een stuk stoepkrijt?
reken het goed, heb het over de jaren 50/60 en wij speelden nog om centenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een ouderwetse gulden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:35 schreef methan het volgende:
[..]
reken het goed, heb het over de jaren 50/60 en wij speelden nog om centen
Op de een of andere manier is net altijd nét alsof je dingen niet meent. Kan je dequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:43 schreef Mister1977 het volgende:
Waar gaat dit over? Is dit de kennisquiz?
Of zou het door de nootjes komen.![]()
Ja haha, ik dacht: is het nou een grapje of is tong boos?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:49 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is net altijd nét alsof je dingen niet meent. Kan je deaanvullen met een smilie waaruit blijkt of je het meent of niet?
![]()
Buitenlandse acteur?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
Welke acteur zoek ik?Dyslectisch, leert teksten door te luisteren ipv lezen. Begon te acteren na een knieblessure waardoor hij zijn plaats verloor in het worstelteam in zijn plaatselijke school Is rechtshandig maar doet de meeste dingen linkshandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |