kort haar heeft voordelen:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:57 schreef LennartCM het volgende:
lang haar ruleert
Tocu is lang haar hebben wel metal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
+ je lijkt alsof je je zelf verzorgt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:34 schreef Falcon4ever het volgende:
teringherrie versterker pedaaltje
[afbeelding]
idd! doet het ook goed bij de vrouwtjes!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
+ je lijkt alsof je je zelf verzorgt
richwood is toch een midde klasse budget merk? Volgens mij is het wel ok voor watj e betaald iig!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
ik ben van 10 cm naar 1 mm gegaan
Zit er aan te denken om een Les Paul te kopen![]()
Zag laatst een Richwood Les Paul 300 euro.. Is Richwood goed qua electrische zooi ?!
das wel erg duur voor een richwood. Voor 300 euro heb je een tweedehands epiphone les paul, die 4* beter is dan die richwoodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Zag laatst een Richwood Les Paul 300 euro.. Is Richwood goed qua electrische zooi ?!
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef -Menn0- het volgende:
Toch zou ik ook voor de Epi gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.
Ja dat was een bepaald exemplaar les paul (mijn leraar had er 6) en die waren qua gewicht hout en nog wat factoren bijna een kopie van de gepatenteerde lp van gibson. Dus dat goede model mogen ze niet meer maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"De meeste mensen"... stelletje conformisten hier, en dat noemt zich dan gitarist?
TVP.
En volgens mij heeft Richwood een Gibson-lawsuit verloren, dus die RW LP's (er zitten degelijke exemplaren tussen) zullen nog wel een leuke prijsstijging meemaken. ¤300 vind ik al duur voor een Rijkwoud, maar dat kan aan mij liggen.
hehe sorry maar no fuckin way, afwerking, constructie, kwaliteit van de componenten van een richwood doet dik onder voor een epi standardquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mja een goede richwood staat ongeveer gelijk aan een epi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |