De zachtste stand op mijn versterker is nogal hard. Misschien valt het nogal mee met deze hoofdtelefoon.quote:Although the HD-201 are a reasonably efficient, low-impedance design, they are not particularly sensitive headphones. So those seeking to plug these into an iPod, laptop computer, Mp3 player, or other portable audio player MAY find they have to set the player's volume near full-out to get decent volume levels into the HD-201; any dedicated headphone amp will easily overcome this issue while also DRAMATICALLY upping the musical detail clarity & dynamic range of this headphone.
We zijn nog maar bij pagina 3quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef punkjunk het volgende:
hebben alle mensen dat pagina 4 het niet doet?
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
We zijn nog maar bij pagina 3`
sluit je browser eens, en anders je pc rebooten ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef punkjunk het volgende:
er klopt echt geen kut van, er staat dat BG de laatste post heeft gedaan en ik zie maar tot de GVW en pagina 4 kan ik niet eens openen
Ik heb er nog 1 liggen waar ik in principe wel vanaf wilquote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..
Doet me ergens qua stijl een beetje aan oude Amorphis denkenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
De rest van onze nummers staan nu Online btw.
hele intelligente info, en zelfs al wat friends![]()
![]()
if you say so.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Doet me ergens qua stijl een beetje aan oude Amorphis denken
Ik hoop toch dat je verdorie Amorphis wel kent?quote:
Die lijst slaat stiekem niet echt op mij, en Metallica mocht er niet inquote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je verdorie Amorphis wel kent?
Dat hoor ik er in ieder geval meer in terug dan Cannibal Corpse, Machinehead en Sabaton!
leuker inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef Cynic het volgende:
Sabaton was in elk geval live stukken leuker dan Therion inderdaad![]()
Jammer dat-ie in Therion speelt inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
leuker inderdaad
Therion was super-vet-tof-heerschend-goed-enzo. maar das omdat ik ze gewoon tof vind.![]()
+ De solo's van Kristian zijn onmenselijk soms![]()
GA IN FB ZEUREN, VERNEUK NIET MIJN SPAM TOPIC!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef punkjunk het volgende:
godver de kanker tering tyfus, exact het zelfde.
ja tyfus, zodra ik in een topic post kan ik het niet meer volgen!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
HAha PWND
Heey ik heb hier het patent op spamquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
GA IN FB ZEUREN, VERNEUK NIET MIJN SPAM TOPIC!
mijn spatie-balk piept![]()
oh, jah. sorry.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey ik heb hier het patent op spam![]()
Ga jjj het bassistentopic maar onder spammen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |