We hebben wel nummers waar we over heen jammenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
goed bezig![]()
![]()
eerste resultaten van de bandfotoshootding binnen
[afbeelding]
pdehoog
Wat een kut buren, die van mij kan tot 1,5quote:Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Vet gitaar heeft die gozer! Die witte LP!![]()
Vandaag bij me lieve nichtje over een Fender Deluxe gespeelt. Wel lekker versterkertje, alleen zonde dat je tot volume 1 kan en daarna wordne de buren boos![]()
http://www.zoom.co.jp/eng(...)nd/demo_g2series.phpquote:Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef nightfall het volgende:
heeft iemand van jullie toevallig al eens de zoom g2(.1u) geprobeerd?, en wat is je ervaring ermee?,. ik heb recent me'n v-amp2 eruit gegooid omdat ik het helemaal niets vond,. klinkt te "chemisch" en suck-ed je tone helemaal weg,. gebruik het eigenlijk hoofdzakelijk voor opnemen en lees er best goede recenties over, ze zijn ook helemaal niet duur..
[afbeelding]
- 96 khz sampling brengt de authentieke buizen harmonische binnen bereik.
- Een nieuwe generatie DSP chip zorgt met een 32 bit bandbreedte voor een snelle en nauwkeurige bewerking van het geluid.
- 54 kwaliteits effecten staan tot je beschikking.
- De nieuwste modeling technologie ondersteund 16 verschillende "drive sounds".
- Editen met een analoge inslag.
- 40 preset patches.
- Slechts 5ms vertraging tussen patch schakeling.
- Ingebouwde stemmer
- ZNR ruisonderdrukker
- geintegreerde drummachine met een PCM geluidsbron.
- metalen behuizing.
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..quote:Op zondag 18 maart 2007 19:03 schreef ibaneX het volgende:
jup die aan die samples te horen klinkt ie bagger.
Hmmm ja ook maar 99eurie bij feedback.
Maybe de korg AX3G of AX5G(hetzelfde als AX3g maar met exspressie pedaal)
T ziet er allemaal heel vet uit maar wat doet het preciesquote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef Cynic het volgende:
Even een foto van mijn nieuwe spulletjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Digitech 2112 in een Marshall 9100 dus
dan moet je ook weer een goeie microfoon hebben.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..
Is de distortion op een hoger volume ook heel veel beter? Ik vond em namelijk zwaar tege vallen. De clean was wel echt lekker. Me nichtje speelt er altijd met een Gibson Herb op, met 1 humbucker in de neck. Ze heeft ook een Ibanez me een humbuckertje in de brug en daar speelde ik overquote:Op zondag 18 maart 2007 17:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat een kut buren, die van mij kan tot 1,5Behalve 's nachts, dan bellen ze de politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |