De zachtste stand op mijn versterker is nogal hard. Misschien valt het nogal mee met deze hoofdtelefoon.quote:Although the HD-201 are a reasonably efficient, low-impedance design, they are not particularly sensitive headphones. So those seeking to plug these into an iPod, laptop computer, Mp3 player, or other portable audio player MAY find they have to set the player's volume near full-out to get decent volume levels into the HD-201; any dedicated headphone amp will easily overcome this issue while also DRAMATICALLY upping the musical detail clarity & dynamic range of this headphone.
We zijn nog maar bij pagina 3quote:Op maandag 19 maart 2007 14:40 schreef punkjunk het volgende:
hebben alle mensen dat pagina 4 het niet doet?
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:46 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
We zijn nog maar bij pagina 3`
sluit je browser eens, en anders je pc rebooten ofzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef punkjunk het volgende:
er klopt echt geen kut van, er staat dat BG de laatste post heeft gedaan en ik zie maar tot de GVW en pagina 4 kan ik niet eens openen
Ik heb er nog 1 liggen waar ik in principe wel vanaf wilquote:Op zondag 18 maart 2007 19:23 schreef nightfall het volgende:
[..]
die klinkt ook zo gek nog niet,. maja,. denk dat ik toch maar ff op me'n zaterdag naar feedback/rockpalace moet om een zooitje van dat spul uit te testen,. een fan word ik er nooit van,. misschien kan ik beter een microfoon kopen die ik voor me'n versterker zet,. maargoed,. kijk wel of het in de buurt van acceptabel komt..
Doet me ergens qua stijl een beetje aan oude Amorphis denkenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
De rest van onze nummers staan nu Online btw.
hele intelligente info, en zelfs al wat friends![]()
![]()
if you say so.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Doet me ergens qua stijl een beetje aan oude Amorphis denken
Ik hoop toch dat je verdorie Amorphis wel kent?quote:
Die lijst slaat stiekem niet echt op mij, en Metallica mocht er niet inquote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je verdorie Amorphis wel kent?
Dat hoor ik er in ieder geval meer in terug dan Cannibal Corpse, Machinehead en Sabaton!
leuker inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef Cynic het volgende:
Sabaton was in elk geval live stukken leuker dan Therion inderdaad![]()
Jammer dat-ie in Therion speelt inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
leuker inderdaad
Therion was super-vet-tof-heerschend-goed-enzo. maar das omdat ik ze gewoon tof vind.![]()
+ De solo's van Kristian zijn onmenselijk soms![]()
GA IN FB ZEUREN, VERNEUK NIET MIJN SPAM TOPIC!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef punkjunk het volgende:
godver de kanker tering tyfus, exact het zelfde.
ja tyfus, zodra ik in een topic post kan ik het niet meer volgen!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef guitarist.nl het volgende:
HAha PWND
Heey ik heb hier het patent op spamquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
GA IN FB ZEUREN, VERNEUK NIET MIJN SPAM TOPIC!
mijn spatie-balk piept![]()
oh, jah. sorry.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Heey ik heb hier het patent op spam![]()
Ga jjj het bassistentopic maar onder spammen![]()
Prima joh.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja tyfus, zodra ik in een topic post kan ik het niet meer volgen!![]()
moet ik nu een topic in bugs report openen ofzo?![]()
die g2?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 liggen waar ik in principe wel vanaf wil!
De zoom dan.
lijkt mij ook dat deze beter klinkt, kheb zelf ook een digitech.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef nightfall het volgende:
[..]
die g2?
wat moet je ervoor hebben dan?,. ik twijfel nog wel trouwens hoor, ik vind de demo's van de digitech rp250 een stuk beter klinken(en dat ligt niet alleen aan het spel op die samples) http://www.digitech.com/RP250Demo/
de cleans op dat ding zijn geweldig, de distortion is prima, en er zit een heule toffe acoustic modeler op!quote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
lijkt mij ook dat deze beter klinkt, kheb zelf ook een digitech.![]()
ja,. alleen het probleem met die zooi is dat ze op je versterker best okay klinken, maar zo gauw je ze in de pc prikt klinkt ie net als de stoma van je oma.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
lijkt mij ook dat deze beter klinkt, kheb zelf ook een digitech.![]()
ligt aan je pc input en speakerts enzo he.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:45 schreef nightfall het volgende:
[..]
ja,. alleen het probleem met die zooi is dat ze op je versterker best okay klinken, maar zo gauw je ze in de pc prikt klinkt ie net als de stoma van je oma.
nouja,. als ik iig op de demotjes + wat youtube gekloot afga klinken de digitech rp250 en de korg ax10g wel het beste,. de boss me-50 vind ik ook niet zo en de zoom g2 valt ook een beetje af. De v-amp is uberhaupt geen optie, evenals de pod.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ligt aan je pc input en speakerts enzo he.
btw, die RP250 is 12 miljoen keer beter dan die G2 dinges.
wah pedaal, allemaal toffe shizzle aan effecten. lijkt me super om in een studiootje te hebben.
Ja ik heb hem in de tijd dat ik nog gitaar speelde aangeschaft voor 99 euro, hij is nu iets meer dan een jaar oud. ik weet niet wat de waarde er nu ongeveer van is.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:34 schreef nightfall het volgende:
[..]
die g2?
wat moet je ervoor hebben dan?,. ik twijfel nog wel trouwens hoor, ik vind de demo's van de digitech rp250 een stuk beter klinken(en dat ligt niet alleen aan het spel op die samples) http://www.digitech.com/RP250Demo/
Ik hou em even in gedachten,. prijs komen we eventueel wel uitquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik heb hem in de tijd dat ik nog gitaar speelde aangeschaft voor 99 euro, hij is nu iets meer dan een jaar oud. ik weet niet wat de waarde er nu ongeveer van is.
Ik vind het zelf een goed ding, veel effecten en instelmogelijkheden, zeer goede drumcomputer. Alleen opnemen heb ik er nooit mee gedaan.
Als je geintresseert bent kan je me wel mailen,=weg dus=
quote:
http://www.tribal-planet.com/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:08 schreef Neidropje het volgende:
even crosspostvan gitaarnet
ik moest gister weer op de fiets naar de oefenruimte en ik begin me steeds meer te ergeren (doe ik eigenlijk al jaren) aan die gibson slaapzak. Dat ding heeft maar 1 hengsel en het draagt voor geen meter. Kunnen jullie me misschien kwaliteitsgigbags aanraden met in ieder geval 2 hengsels en sterk genoeg om een les paul veilig over te brengen? Die dingen wegen nogal wat en ik wil geen risico lopen.
Misschien weet iemand een webwinkel? Online bestellen is altijd fijn.
er is een knopje los, en de frets slijten door mijn dikke snaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb ooit in een bezopen bui Eruption geprobeerd te tappen met een hamer, ook goed voor de frets. Wat voor kutexplorer heb je wel niet? Alles is kapot. Of ben je zo'n 11-jarige die niet met spullen om kan gaan?
012 in E ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:33 schreef Zyggie het volgende:
Volgens mij heb ik een tijd met 012 veel blues gespeeld op normale tuning. DIe bends, briljant.![]()
welke?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:04 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb me stem pedaaltje binnen, joepie
Je frets gaan toch niet zomaar slijten als je er dikkere snaren op zet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er is een knopje los, en de frets slijten door mijn dikke snaren.
en het is geen dure gitaar. geen kutexplorer.
en nee, ik ben een 16-jarige die niet met spullen om kan gaan![]()
veel bends op de dikste snaren? (pinch harmonics)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je frets gaan toch niet zomaar slijten als je er dikkere snaren op zet?
Dan zijn het gewoon geen goede frets
klinkt als wat ik zoek!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef Jorikjet het volgende:
simpele el cheapo Arion HU 8500, maar hij doet wat hij moet doen, en voor het geld (15 euro) is het perfect!
[afbeelding]
Ik heb ook 0.12 snaren op mijn gitaren zitten.Mijn Ibanez komt uit 1995 en daar zitten al zeker 4 jaar 0.12's op. En de frets zijn nog helemaal goed....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
veel bends op de dikste snaren? (pinch harmonics)
bij de lage C snaar (drop c ja) zitten gewoon zichtbare en voelbare groeven in de fret, van links naar rechts.
meh, kan zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb ook 0.12 snaren op mijn gitaren zitten.Mijn Ibanez komt uit 1995 en daar zitten al zeker 4 jaar 0.12's op. En de frets zijn nog helemaal goed....
Het is serieus een manier om geld te besparen trouwens, dan wordt er goedkoper en minder sterk fretdraad gebruikt...
Dat is volkomen normale spanning voor een gitaar.quote:
waarom is .09 standaard dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is volkomen normale spanning voor een gitaar.
Dat allerlei wannabe shredders denken dat elastiekjes nou zo leuk spelen...
Die is er niet. 009 in de winkel omdat gitaren dan soepeler lijken te spelen, maar dat is natuurlijk geen standaard.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:11 schreef Jorikjet het volgende:
sinds wanneer is er een standaard?
hmm...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:11 schreef Jorikjet het volgende:
sinds wanneer is er een standaard?
1) Ligt eraan wat je wil gaan spelen, koop geen beginnersmeuk. Voor iets meer geld heb je iets veel beters.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef DakDuuf het volgende:
EUj luitjes,
Omdat ik onlangs mijn rijbewijs heb gehaald, heb ik voor mijzelf besloten om gitaar te gaan leren spelen.
Nu zit ik met een paar probleempjes.
1:) wat voor een gitaar??? Welke raden jullie mij aan?
2:) waar les te nemen * in het mooie groningen zeg maar*.
3:) Hoe lang ben je bezig voordat je enigzins een beetje gitaar kan spelen?
Kunnen jullie mij hierbij helpen???
greets DakDuuf
Ik zou iets zoeken van een goedkope Epiphone of een Squier gitaar (beiden electrisch). Een accoustische kan natuurlijk ook, is minder duur en je hebt weinig spullen nodig. Hoe lang het duurt voordat je iets kan spelen verschilt per persoon, maar na een maand kun je al zeker wel een paar simpele akkoorden nummers spelen. Gitaarles is opzich niet nodig, omdat je via internet ook een hoop kan vinden en leren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef DakDuuf het volgende:
EUj luitjes,
Omdat ik onlangs mijn rijbewijs heb gehaald, heb ik voor mijzelf besloten om gitaar te gaan leren spelen.
greets DakDuuf
1. Zat ik inderdaad ook aan te denken, en als je wil scheuren misschien een goedkope Ibanez.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Ik zou iets zoeken van een goedkope Epiphone of een Squier gitaar (beiden electrisch). Een accoustische kan natuurlijk ook, is minder duur en je hebt weinig spullen nodig. Hoe lang het duurt voordat je iets kan spelen verschilt per persoon, maar na een maand kun je al zeker wel een paar simpele akkoorden nummers spelen. Gitaarles is opzich niet nodig, omdat je via internet ook een hoop kan vinden en leren.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik wil in een gitaarwinkel werken.![]()
![]()
terwijl je ook in een winkel vol gitaren en amps kunt zitten, erop spelen, erover lullen, en betaald krijgen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:23 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil een uitkering en iedere dag dan gitaar spelen.
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Ik zou iets zoeken van een goedkope Epiphone of een Squier gitaar (beiden electrisch). Een accoustische kan natuurlijk ook, is minder duur en je hebt weinig spullen nodig. Hoe lang het duurt voordat je iets kan spelen verschilt per persoon, maar na een maand kun je al zeker wel een paar simpele akkoorden nummers spelen. Gitaarles is opzich niet nodig, omdat je via internet ook een hoop kan vinden en leren.
wat zullen je snaren dan beroerd klinken manquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
Met 0.12's op je gitaar kun je btw ook geld besparen![]()
ze zitten er sinds begin dit jaar al op. (letterlijk sinds 1 januari)
Idd, het eerste jaar heb ik geen les gehad omdat de jonge waar ik de gitaar van geleend had in Afrika zat, hij zou me ook les gaan geven. Na een jaar kreeg ik les en ging ik véél verder vooruit. Vooral theorie over posities enzo kan je niet makkelijk vinden op internet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!
eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja tog zou ik voor les gaan. Het werkt gewoon sneller en beter vind ik, Dan het wat aankloten met internet. Ik bedoel, wie gaat je corrigeren als je wat fout doet. Heb zelf ook een tijdje via internet lopen leren, maar les ging tog een stuk beter!
Waar heb je dat kreng vandaan? Is het omhulsel ook wat of is het ene beejte cheap ass troep?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef Jorikjet het volgende:
simpele el cheapo Arion HU 8500, maar hij doet wat hij moet doen, en voor het geld (15 euro) is het perfect!
[afbeelding]
En daarnaast hebben leraren vaak dure gear en wat atlijd vet is als je er eens over mag spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:05 schreef LennartCM het volgende:
[..]
eens.
Met een leraar wordt je op je fouten gewezen, ipv je fouten te oefenen, want als je ze niet ziet/hoort blijf je ze spelen. Ik merk ik dat je met een leraar gewoon veel sneller vooruit gaat.
das wel waar idd. anders ga je jezelf dingen fout aanleren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Eens over mag spelen? In mijn gitaartijd speelde ik elke week op dure gitarenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En daarnaast hebben leraren vaak dure gear en wat atlijd vet is als je er eens over mag spelen![]()
dude, zo irritant hoe je daarover praat in het gitaristentopicquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Eens over mag spelen? In mijn gitaartijd speelde ik elke week op dure gitaren![]()
3:) Als je op mij lijkt, kun je binnen 3 jaar dit spelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:24 schreef DakDuuf het volgende:
EUj luitjes,
greets DakDuuf
EZdrummer is supersimpel, gewoon een kit samengesteld uit de paar combinaties waaruit je kunt kiezen. en een beetje met de mix (in EZdrummer zelf) geklooid.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Die drums voor je myspaceliedjes zijn Ezdrums/DKFH? Nog wat interessants gedaan qua EQ en compressie? Ik ben er ook ene beetje aan het kloten, maar ik heb er bar weinig verstand van
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=rotten_land_2.mp3
Oe, op de goedkope gitaarpik getraptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, zo irritant hoe je daarover praat in het gitaristentopic
je klinkt als iemand die moet oprotten en zn muil houden![]()
Da's om te voorkomen dat je drumpartijen klinken als Kraftwerkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Alleen de 'Humanize' functie staat niet aan, omdat de bassist niet wist wat het inhield. dus het kan eigenlijk nog beter![]()
Sprak de man met de extra lange nek. Dr. Freud?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe, op de goedkope gitaarpik getrapt![]()
![]()
Proestquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef imported_sphinx het volgende:
Alleen de 'Humanize' functie staat niet aan, omdat de bassist niet wist wat het inhield.
ja, hij dacht dat het was zoals in GuitarPro. dat het in principe niet meer op de maat isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's om te voorkomen dat je drumpartijen klinken als Kraftwerk.
nee, helemaal nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe, op de goedkope gitaarpik getrapt![]()
![]()
Ik heb het woord bas niet genoemtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, helemaal niet![]()
ik doelde op het feit dat je 'in mijn gitaartijd' 'toen ik nog gitaar speelde' 'mijn bass dit en dat'
zegt. dit is niet het 'gitaarverledentopic'
maar whatever![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |