Ja en dan maak je hem weer kapot.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waarschijnlijk wil niemand em hebben, ik neem em wel gratis van je over. dan ben je er vanaf.
![]()
![]()
Dingen slopen is leuk, alleen laten repareren buite garantie periodes zuigtquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja en dan maak je hem weer kapot.
Dan hou ik hem wel zelf hoor![]()
Damn, wat heb ik een hoop zooiquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
Hoop geblaat van mezelf.
ik hoor het nog hè, als je interesse hebt in m'n 2x12.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik heb niks kapot gemaakt, hij doet het alleen niet helemaalquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pre-amp maakt de geluidjes, de eindtrap versterkt ze. Zit in elke versterker, alleen je kan ze ook los kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:25 schreef imported_sphinx het volgende:
wat is het doel van een pre-amp en eindtrap enzo..
niemand heeft me ooit verteld wat het inhoudt![]()
Vette shit, de LAG semi-akou "spring-editie" ! Erg fijn gitaartje voor een niet al te hoge prijsquote:
en waarom zou je dat doen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
De pre-amp maakt de geluidjes, de eindtrap versterkt ze. Zit in elke versterker, alleen je kan ze ook los kopen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
Wie van jullie was die mede electronica freak ook alweer? Zoek nog een leuk schemaatje voor een simpele maar doeltreffende basgitaar [] equalizer. Dus een pre-ampje/regelvoortrap. Dus geen complete versterker, want die staat al klaar.
Tja, dat is gewoon een keuze. Dan kan je ook wat flexibeler zijn in het samenstellen van je set. Een marshall voorversterker over een mesa/boogie eindtrap bijvoorbeeld. leuk een rackje bouwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en waarom zou je dat doen...
Ja hier!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
Wie van jullie was die mede electronica freak ook alweer? Zoek nog een leuk schemaatje voor een simpele maar doeltreffende basgitaar [] equalizer. Dus een pre-ampje/regelvoortrap. Dus geen complete versterker, want die staat al klaar.
Ibanez die Explorers verneuktquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:18 schreef ibaneX het volgende:
Oja deze mag dr ook wel wezen
[afbeelding]
En ibanez maakte indertijd erg goed spul voor de lawsuitquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef ibaneX het volgende:
Houd je bek! altijd te zeuren
ik merkte de gitaar niet eens opquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ibanez die Explorers verneukt
en Peavey ook enzo![]()
kutmerken
[afbeelding]![]()
![]()
Die Destroyers zijn inderdaad best okayquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef ibaneX het volgende:
[..]
En ibanez maakte indertijd erg goed spul voor de lawsuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |