En de Epiphone versie en die een beetje fatsoenlijk upgraden is ook geen optie zeker?quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
hij wordt blijkbaar alleen nog maar door de customshop gemaakt![]()
van de andere kant, een LP historic ofzo is ook duur............nog ff sparen.............
Nou, denk t niet, ik heb al een gib '61 reissue sg met vibrola, dus ik wil dan niet iets kopen wat minder klinkt. Die SG die ik heb is ook al rood, dus dan denk ik dat ik voor de alpine white versie moet gaan, dat ziet er ook erg gaaf uit! dan nog een paar seymour duncans erin en het feest is af. Ik heb namelijk zo'n idee dat ik de 25-stuks oplage van de gesigneerde Jimmy page doubleneck uit de customshop nooit kan betalen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
En de Epiphone versie en die een beetje fatsoenlijk upgraden is ook geen optie zeker?![]()
Ik vind hem bij deze wel leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja, vooral deze http://www.youtube.com/watch?v=1y2TJ8lh5Nc
![]()
![]()
jawel hoor, hij speelt de coupletjes op de ene hals, de refreintjes op de andere.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
idd, alleen jammer dat hij zn bovenste gitaarneck niet gebruikt!
hier zie je een vet gebruik van de doubleneck: http://www.youtube.com/watch?v=td73z-VpIW4
Lage action, grote afstand snaren - fretboard..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef Deansensitized het volgende:
Te laag? Dat kan niet! Na ja, net geen fretbuzz dus
ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:00 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Lage action, grote afstand snaren - fretboard..
of ben ik nu dom?
Na verloop van tijd komt die uitstraling vanzelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Cynic het volgende:
Hoewel je misschien wel een bepaalde uitstraling moet hebben om ermee weg te komen, dat weet ik nog niet helemaal zeker
zelfde als met hoge of lage snaren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Volgens mij is het oorspronkelijk zo dat een 'lage' actie inderdaad een hoge afstand beschrijft, maar niemand gebruikt dat vanwege de verwarring. Hetzelfde heb ik met "hoog op de nek spelen"; speel je dan de hoge noten of zit je in de buurtvan de topkam. Enzo
Ik kreeg net een mail of ik m'n adresgegevens wou doormailen dan zou hij hem opsturenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
hee dribbel, heb je al nieuws over je demo?
of heb ik al iets gemist?
hey dat idee komt me ergens bekend voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Het is zoiezo een schijtding waar ik vanaf wil![]()
maar mischien als ik m hou, en dan gewoo in Drop D gestemd hou, danku
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hey dat idee komt me ergens bekend voor
en dan een nieuwe gitaar kopen, en dan stuk brandhout niet meer aanraken![]()
![]()
Ik zoek nog een SG met vibrola...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
hij wordt blijkbaar alleen nog maar door de customshop gemaakt![]()
van de andere kant, een LP historic ofzo is ook duur............nog ff sparen.............
waarschijnlijk wil niemand em hebben, ik neem em wel gratis van je over. dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik heb nu 2 versterkers, maar ik denk dat ik mijn Valvestate stack maar ga houden want daar krijg ik dus waarschijnlijk geen klap voor terug
Iemand enig idee wat zoiets nog kan opbrengen?
Wat heb je nog voor een andere amp dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:10 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik heb nu 2 versterkers, maar ik denk dat ik mijn Valvestate stack maar ga houden want daar krijg ik dus waarschijnlijk geen klap voor terug
Iemand enig idee wat zoiets nog kan opbrengen?
Mijn eerste nieuw gekochte gitaar saat nu ook on drop D, speel er alleen amper meer opquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:16 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Het is zoiezo een schijtding waar ik vanaf wil![]()
maar mischien als ik m hou, en dan gewoo in Drop D gestemd hou, danku![]()
hm, dat valt nog een beetje mee in ieder geval.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat heb je nog voor een andere amp dan?
Ik geloof dat die tops iets van 150-200 waard zijn en het cab ook zo iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |