Nee klopt, of degene die rookt naarbuiten schoppen. Daar zie ik mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee serieus, hoe zou je dat tegen kunnen gaan? Volgens mij gaat dat niet, of je moet al maken dat je wegkomt. Maar dat komt het plezier ook niet ten goede.
Ik zie het niet gebeuren. Echt niet. Kan helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heel makkelijk hoor. OVer een jaar mag je ongeveer nergens meer roken
Ja, dat is tot nu toe de beste optie....Maar ik ga in mijn eigen huis niet in de kou staanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee klopt, of degene die rookt naarbuiten schoppen. Daar zie ik mogelijkheden.
We zinken sneller.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef Mister1977 het volgende:
Tegenwoordig hebben we ook allemaal 30x zoveel Lood in ons lichaam als 60/70 jaar geleden. Wat zou dat voor effect hebben?
Blijven we hangen aan die leuke magneetjes in nieuwe klerenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef Mister1977 het volgende:
Tegenwoordig hebben we ook allemaal 30x zoveel Lood in ons lichaam als 60/70 jaar geleden. Wat zou dat voor effect hebben?
Dat wil ik nog eens meemaken, lijkt me echt vaaaaaag!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef Mister1977 het volgende:
Als we niet meer blijven drijven in de Dode Zee weten we dat er echt iets goed mis is.
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Blijven we hangen aan die leuke magneetjes in nieuwe kleren
Die anti-diefstaldingen denk ik....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?
Lood is normaal niet magnetisch he!
Nee, nou enquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin echt oud te worden. Zitten er tegenwoordig magneetjes in hippe kleren?
Lood is normaal niet magnetisch he!
Ah die.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nou en
Maar die magneetjes ken je wel, van die anti-jat dingen
Komt door het loodquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah die.
Tsjee die nootjes vallen wel zwaar. Zou dat nu wel zo gezond zijn.
Die schrijf ik opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gehoord bij Kees Torn:
Ik vind het oneerlijk dat de rokers altijd naar buiten gestuurd worden. Die niet-rokers willen toch in de frisse lucht staan?
Wie weet wat er nog meer inzit.quote:
Dat zal er ongetwijfeld inzitten!quote:
Nee, dat zit er niet in. Dat vervalt meteen en de straling gaat eruitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zal er ongetwijfeld inzitten!Maar ik hoop wel heeeeel weinig.
Nou er zijn isotopen met een behoorlijk lange halfwaardetijd hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet in. Dat vervalt meteen en de straling gaat eruit
Mwah, voordat die eens in jouw nootjes zitten..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou er zijn isotopen met een behoorlijk lange halfwaardetijd hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |