Die shake van mij is ook niet lekker, soms flikker ik er zoveel verschillende dingen in dat ie echt te ranzig word dat ik er bijna van moet nekken, maar precies, boeit toch niks.quote:
Juist, als ik eten binnen krijg én houd, maakt het mij niets uit hoe het smaakt.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Die shake van mij is ook niet lekker, soms flikker ik er zoveel verschillende dingen in dat ie echt te ranzig word dat ik er bijna van moet nekken, maar precies, boeit toch niks.
Je weet niet wat je zegt gek.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Juist, als ik eten binnen krijg én houd, maakt het mij niets uit hoe het smaakt.
Oke, als het naar kots smaakt, het ziet eruit als kots en het ruikt naar kots, eet ik het niet op. Het moet wel een beetje eetbaar zijn qua smaak. Als het maar lekker voedzaam is.quote:
structuur is ook belangrijk ...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oke, als het naar kots smaakt, het ziet eruit als kots en het ruikt naar kots, eet ik het niet op. Het moet wel een beetje eetbaar zijn qua smaak. Als het maar lekker voedzaam is.![]()
Hoe wil je dan zo snel cutten, welke dingen zal hij gebruikt hebben, en hoequote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Is zeker wel mogelijk. Flink eten, goed trainings schema en aanleg is dat mogelijk.![]()
Nog een voorbeeld.
http://i15.tinypic.com/2eg4pxl.jpg
Deze jongen is op de eerste twee foto's 14, op de derde en vierde is hij 15 jaar.
Hij traint vooral voor kracht, neemt 6000 kcal per dag tot zich aan schoon voedsel (geen junkvoer etc) en traint flink.
Hij kan 110 kilogram bankdrukken, en ik kan je vertellen dat ik weinig mensen ken die dat kunnen, laat staan 15 jarigen die dat binnen een jaar trainen voor elkaar krijgen.![]()
Carbs en vetten omlaag, eiwitten omhoog, cardio. Hij had vrij veel spieren dus daarom zal het snel zijn gegaan met vet verliezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hoe wil je dan zo snel cutten, welke dingen zal hij gebruikt hebben, en hoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |