Die indruk wordt misschien gewekt doordat ik dit topic inderdaad vooral gebruik om mijn shit kwijt te raken.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
toevoeging: Ik lees net dat je werk ook stopt. Evengoed is dat ranzig kut, je krijgt alles tegelijk op je dak. Erg vervelend, naar, akelig, volkomen kut, etc etc. Maar nog steeds zie ik alleen maar een wat-ben-ik-ontzettend-zielig-posts van je afkomen...
Je gevoel voor humor leeft in elk geval nogquote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Alonely het volgende:
Dus ook al wordt de indruk misschien gewekt dat ik een full-time zwelgbaan heb bij distributiebedrijf Medelijden & Zelfkwelling, ik ben heus wel bezig met wat constructievere dingen.
Je weet waarschijnlijk ook wel waarover je het hebt, maar iedereen gaat anders met zo'n situatie als deze om.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik heb in 2003 in zijn situatie gezeten, ik weet dondersgoed waar ik het over heb. Toen ging mijn relatie over, ik ben verhuisd, mijn baan werd op gezegd en belandde in de WW. Wat mijn indruk van de TS is, is dat hij alleen maar kijkt over hoe kut zijn leven is, niet naar hoe het anders kan en moet. Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Gefeliciteerd. Goed van je!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Alonely het volgende:
Mocht iemand het desondanks toch willen weten; ik voel me nog steeds intens ellendig. Buiten schijnt de zon, maar in mijn hoofd is alles nog steeds grauw.
Het doet me nog steeds heel veel pijn om mijn ex te zien komen en gaan hier thuis.
Dat is na dit weekend ook afgelopen als ik in het andere appartement zit.
Maar ik weet niet wat erger is: haar alleen zien als ze hier even komt om wat kleren te pakken om meteen weer weg te gaan of haar helemaal niet meer zien als ik straks daar zit. Ik weet niet, ik merk het vanzelf wel.
![]()
ik heb haar vanochtend een sms'je gestuurd:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef InProduction het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....
Tja, jammer dan. Was ook wel een beetje te verwachten eigenlijk. Ik weet ook niet of dit wel zo erg is, het schept wel enige duidelijkheid en bepaalde verwachtingen die het je later moeilijk zouden kunnen maken hoef je nu in elk geval niet meer te hebben. Het blijft jammer natuurlijk, maar het is niet anders. Succes ermee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Alonely het volgende:
[update vanuit de gratis internet-terminal van de lokale bibiliotheek]
En net wanneer je dacht dat het ècht niet erger kon.....
Afgelopen weekend is het tot een enorme uitbarsting gekomen. Ik ga niet in details treden, daarvoor is het hele verhaal echt veel te lang en veel te pijnlijk.
Hou het er maar op dat de min of meer redelijke verstandhouding die er nog was tussen haar en mij nu echt volledig naar de kloten is.
Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef Netram het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja... lijkt er toch op dat je bezig bent er overheen te komen, en dat is mooi
Zoals Netram al zegt, dat stadium hoort er ook bij... bevordert de verwerking. Veel sterkte ermee...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Alonely het volgende:
[..]
Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |