abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48034997
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]
toevoeging: Ik lees net dat je werk ook stopt. Evengoed is dat ranzig kut, je krijgt alles tegelijk op je dak. Erg vervelend, naar, akelig, volkomen kut, etc etc. Maar nog steeds zie ik alleen maar een wat-ben-ik-ontzettend-zielig-posts van je afkomen...
Die indruk wordt misschien gewekt doordat ik dit topic inderdaad vooral gebruik om mijn shit kwijt te raken.
Maar ik ben heus wel bezig met mijn zaken weer op orde te krijgen.
Gisteren ben ik naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing naar een psycholoog en ik heb een intake-gesprek gehad bij een recruitmentbureau en een goed gesprek met de baas van een PR-bureau waar ik evt. zou kunnen gaan werken.
Dus ook al wordt de indruk misschien gewekt dat ik een full-time zwelgbaan heb bij distributiebedrijf Medelijden & Zelfkwelling, ik ben heus wel bezig met wat constructievere dingen.
pi_48035616
quote:
Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef Alonely het volgende:
Dus ook al wordt de indruk misschien gewekt dat ik een full-time zwelgbaan heb bij distributiebedrijf Medelijden & Zelfkwelling, ik ben heus wel bezig met wat constructievere dingen.
Je gevoel voor humor leeft in elk geval nog
And now for something completely different.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:45:00 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48036480
herkenbaar verhaal. Ik heb zelf zowat heel 2006 in jouw toestand rondgelopen. Ook veel van zulke opmerkingen gehoord als je in dit topic leest: hou eens op met zwelgen, zie het eens positief, zoek afleiding... yadayada. Het is allemaal goedbedoeld, en zeker ook waar, maar je gaat dat toch pas doen als je er ook echt aan toe bent, heb ik gemerkt. Tot die tijd lijken al je pogingen om positief te worden vruchteloos te verdampen, lijk je geen stap verder te komen, lijkt de misère eeuwig door te duren. Maar weet je wat? je moet er toch stoicijns mee door blijven gaan, jezelf opleggen om wat te ondernemen, je niet op te sluiten, dingen doen. Het lijkt lange tijd nergens op te slaan, tot het ineens wel aanslaat en dan zie je dat je pogingen niet voor nix waren.

Ook het van je afschrijven werkt goed. Ik deed dat ook heel veel, alleen niet in een openbaar topic. Merkte dat het bevrijdend en confronterend werkt - je gedachten op papier/scherm te zien. Maakt ook ruimte in je hoofd voor nieuwe gedachten die volgen op wat je geschreven hebt; zodoende blijf je niet in dezelfde cirkeltjes ronddraaien.

Deze ellende is nu een week of drie gaande, toch? je hebt ongetwijfeld nog een lange weg te gaan en nu loop je nog enorm met jezelf onder de arm, dus ik vind het niet gek dat je posts erg van de depressieve toon zijn. Daar moet ook plaats voor zijn, als je maar zorgt dat je jezelf ertoe zet (desnoods dwingt) om het ook eens anders te bekijken, afleiding te zoeken. Ook al voelt het belachelijk en denk je dat je hypocriet bent naar je eigen gevoel, het is wel belangrijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48038079
Ik heb in 2003 in zijn situatie gezeten, ik weet dondersgoed waar ik het over heb. Toen ging mijn relatie over, ik ben verhuisd, mijn baan werd op gezegd en belandde in de WW. Wat mijn indruk van de TS is, is dat hij alleen maar kijkt over hoe kut zijn leven is, niet naar hoe het anders kan en moet. Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_48071981
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik heb in 2003 in zijn situatie gezeten, ik weet dondersgoed waar ik het over heb. Toen ging mijn relatie over, ik ben verhuisd, mijn baan werd op gezegd en belandde in de WW. Wat mijn indruk van de TS is, is dat hij alleen maar kijkt over hoe kut zijn leven is, niet naar hoe het anders kan en moet. Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Je weet waarschijnlijk ook wel waarover je het hebt, maar iedereen gaat anders met zo'n situatie als deze om.
Wat je in 2003 is overkomen zal ook wel overeenkomsten vertonen met wat er nu bij mij aan de hand is, maar op dit moment voelt dit voor mij als de enige manier om ermee om te gaan. Of het ook daadwerkelijk de juiste manier is, dat weet ik niet.
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:59:07 #81
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_48072246
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik vond de situatie toen ook niet leuk en had ik regelmatig een dip. Maar zo ontzettend mijzelf zielig vinden heb ik niet gedaan.
Gefeliciteerd. Goed van je! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_48165768
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Goed van je! .
.

Sterkte TS !
pi_48170976
ik heb een afspraak met een psycholoog gemaakt van de GGD, maar die hebben een aantal weken wachttijd. Vervelend, maar niets aan te doen.
pi_48213404
Klein pluspuntje: er was volgende week plek, dus ik kan dinsdag langsgaan.
Ik ga dit weekend overhuizen naar het tijdelijke appartement waar ik geen internetaansluiting heb.
Dus na dit weekend zal ik I.I.G. een tijdje niet meer online zijn.
pi_48222063
Mocht iemand het desondanks toch willen weten; ik voel me nog steeds intens ellendig. Buiten schijnt de zon, maar in mijn hoofd is alles nog steeds grauw.
Het doet me nog steeds heel veel pijn om mijn ex te zien komen en gaan hier thuis.
Dat is na dit weekend ook afgelopen als ik in het andere appartement zit.
Maar ik weet niet wat erger is: haar alleen zien als ze hier even komt om wat kleren te pakken om meteen weer weg te gaan of haar helemaal niet meer zien als ik straks daar zit. Ik weet niet, ik merk het vanzelf wel.
pi_48225423
Ik wil het nog wel weten hoor. Die pijn die je voelt als je ex dan wel alleen iets komt halen of helemaal niet komt is ook heel begrijpelijk, dat heeft gewoon 'even' tijd nodig. Ik hoop in elk geval dat het gesprek met de psycholoog iets op gaat leveren. Dat zonnetje komt ook wel weer bij jou binnen op den duur.
  woensdag 11 april 2007 @ 18:56:59 #87
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_48225756
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Alonely het volgende:
Mocht iemand het desondanks toch willen weten; ik voel me nog steeds intens ellendig. Buiten schijnt de zon, maar in mijn hoofd is alles nog steeds grauw.
Het doet me nog steeds heel veel pijn om mijn ex te zien komen en gaan hier thuis.
Dat is na dit weekend ook afgelopen als ik in het andere appartement zit.
Maar ik weet niet wat erger is: haar alleen zien als ze hier even komt om wat kleren te pakken om meteen weer weg te gaan of haar helemaal niet meer zien als ik straks daar zit. Ik weet niet, ik merk het vanzelf wel.
Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....
joyridin' with police cars
pi_48283356
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef InProduction het volgende:

[..]

Je geeft zelf aan dat het gigantisch veel pijn doet om haar te zien komen en gaan, die pijn is straks weg. Het is over tussen jullie, ze wil jou waarschijnlijk niet meer zien. Ga in dat appartement zitten, richt het in zoals je het ZELF zou willen, niet zoals zij het zou willen. Zoek werk, zoek een leuke hobby en gaan....
ik heb haar vanochtend een sms'je gestuurd:
"Je hoeft geen moeite meer te doen om dit anders voor te stellen dan het is. Ik weet nu hoe het ervoor staat en wat ik moet doen. Dag lief, ik hoop dat je mij net zo zal missen als ik jou."
Dit ging over een gesprek eerder die nacht waarin ik haar vroeg hoe serieus ze was met die andere man en wat het voor haar betekende. Ze bleef nogal cryptisch en ze zei dat hij gewoon een heel bijzondere man is. Ik heb haar ook gevraagd of zij met hem naar bed was geweest en het antwoord was ja. (Gee, what a surprise) Ik weet een beetje hoe zij in elkaar steekt en dat ze absoluut niet met de eerste de beste vent het bed induikt, dus voor mij was het duidelijk: dit is serieus. Meer dan zomaar een scharrel.

Ze smste me terug:
"Lieve ....Ik ben altijd oprecht naar je geweest en heb intens met je geleefd en van je gehouden. Je bent bijzonder voor mij. Dat verandert nooit. Ik wens je heel veel sterkte. Vergeet niet dat ik echt heel erg veel om je geef. Dikke knuffel, ...."
Nou ja, dat dus. Ze geeft nog wel om me, maar ze wil haar leven verder invullen zoals ze dat zelf wil. En daar pas ik niet meer in. Tenminste, niet zoals ik het zelf graag zou willen. En ik heb dus geen andere keus dan daarmee te leren om te gaan. Hoe moeilijk dat ook is en hoeveel verdriet het me ook doet.
pi_48546154
[update vanuit de gratis internet-terminal van de lokale bibiliotheek]
En net wanneer je dacht dat het ècht niet erger kon.....
Afgelopen weekend is het tot een enorme uitbarsting gekomen. Ik ga niet in details treden, daarvoor is het hele verhaal echt veel te lang en veel te pijnlijk.
Hou het er maar op dat de min of meer redelijke verstandhouding die er nog was tussen haar en mij nu echt volledig naar de kloten is.
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:24:54 #90
11102 knep
Mountainfreak
pi_48546448
Misschien helpt dat je dan om er overheen te komen.
pi_48546551
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Alonely het volgende:
[update vanuit de gratis internet-terminal van de lokale bibiliotheek]
En net wanneer je dacht dat het ècht niet erger kon.....
Afgelopen weekend is het tot een enorme uitbarsting gekomen. Ik ga niet in details treden, daarvoor is het hele verhaal echt veel te lang en veel te pijnlijk.
Hou het er maar op dat de min of meer redelijke verstandhouding die er nog was tussen haar en mij nu echt volledig naar de kloten is.
Tja, jammer dan. Was ook wel een beetje te verwachten eigenlijk. Ik weet ook niet of dit wel zo erg is, het schept wel enige duidelijkheid en bepaalde verwachtingen die het je later moeilijk zouden kunnen maken hoef je nu in elk geval niet meer te hebben. Het blijft jammer natuurlijk, maar het is niet anders. Succes ermee.
pi_48612417
She's just not that in to you!

Wees jezelf, en het zal niet de laatste keer zijn dat je iemand ontmoet,
ga genieten van je eigen leventje!!
En suc7
pi_48929759
Al mijn spullen zijn een week of 2 geleden uit haar huis gehaald, alles wat van mij is staat nu in een opslagruimte en ik kan nog een krappe 2 weken in het appartement blijven zitten. Ik heb een redelijk goede kans om in een woonruimte in een andere stad terecht te komen, maar dat is nog heel even afwachten. Mocht dat niet doorgaan, dan moet ik als de sodemieter op zoek gaan naar iets anders....
Het contact met mijn ex is zo goed als over, we zien elkaar waarschijnlijk nog wel als we alletwee tegelijk gaan sporten in het weekend, maar afgezien daarvan is het echt afgelopen. Toch een rare gewaarwording, dat je na zoveel jaar samen te hebben geleefd in een keer helemaal niets meer met elkaar te maken hebt.
pi_48930014
Dat kan ik me voorstellen ja... lijkt er toch op dat je bezig bent er overheen te komen, en dat is mooi
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:08:43 #95
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48930068
goed weer eens een update te lezen.
Het is een rare situatie, maar zo te zien is alles zo ver dat je vooruit kunt kijken en een nieuwe toekomst kunt gaan opbouwen, qua woonruimte en zo.
succes iig!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48930116
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef Netram het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja... lijkt er toch op dat je bezig bent er overheen te komen, en dat is mooi
Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.
pi_48930956
Het 'ach...' stadium hoort er ook bij
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 mei 2007 @ 16:32:57 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_48931038
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Alonely het volgende:

[..]

Ach... ik loop op dit moment vooral rond met mijn ziel onder mijn arm, zoals men dat noemt.
Zoals Netram al zegt, dat stadium hoort er ook bij... bevordert de verwerking. Veel sterkte ermee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_49130535
Hey ik was benieuwd hoe het inmiddels met je gaat?
En met de woonruimte en hoe je je voelde toen je haar zag tijdens het sporten...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_49230718
Ik voel me nog steeds absoluut niet jofel. Gisteren heb ik even mijn ex aan de telefoon gehad om e.e.a. af te handelen, maar ik merk dat ik het gewoon heel moeilijk vind om zelfs maar telefonisch contact met haar te hebben. Het 'samen sporten' is wat mij betreft ook echt geen optie meer. De laatste keer dat we samen in de fitnessclub stonden vond ik het een erg vervelende ervaring. Ik vind het gewoon te pijnlijk om nog met haar om te gaan, dus wat mij betreft is dat dus ook afgelopen. Ik vind het sowieso te confronterend om nog contact met haar te hebben zolang zij iets heeft met die andere man. Als deze beslissing inhoudt dat wij elkaar vanaf nu nooit meer zien, (het zou zomaar kunnen dat ze voor een hele lange tijd samen blijven) dan moet dat maar.
En wie weet kunnen we over een aantal maanden(of een aantal jaar....) wel weer gewoon met elkaar omgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')