Ja ik weet het: kick.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:41 schreef Blue-eyes het volgende:
------------------------
edit
reacties zijn al weg
-------------------------
En weer ontopic:
Als je van wandelen houdt ga dan naar Salzburg, bijv. omgeving Zell am See/Kaprun.
Neem ook een dagje de tijd voor de Grossglockner Hochalpenstrasse, een prachtige autoroute met zeer mooie uitzichten![]()
Wanneer wil je er heen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja ik weet het: kick.
Maar die Grossglockner Hochalpenstrasse is dat een beetje goed te rijden? Heb weinig berg ervaring...
begin september. En het gaat me ook meer om de stijlheid. Zal even wennen worden met schakelen enzoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer wil je er heen?
Uit ervaring weet ik dat het in augustus en september over het algemeen goed te doen is, maar het kan op hoogte ook flink sneeuwen, ook in de zomer, zodat het niet goed begaanbaar is.
Zo lag de weg erbij op 28 augustus 2006
[ afbeelding ]
De Grossglockner zelf
[ afbeelding ]
Flink gas geven in een lage versnellingquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
begin september. En het gaat me ook meer om de stijlheid. Zal even wennen worden met schakelen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |