quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:08 schreef vdvorst het volgende:
Werkt niet, want duitsland wil limburg vast ook,
Nee!!! Niet mijn Zeelandquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef cityofdelusion het volgende:
en dat onderste deel van zeeland kan ook wel weg.
Limburg hoort al bij Nederland....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef Fetai het volgende:
Verkeerd gelezen, laat Limburg maar bij Nederland voegen, ook nog wat gezellige mensen in Nederland dan![]()
nee limburg afscheiden en dat kleine stuk limburg bij brabant en klaar is keesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Limburg hoort al bij Nederland....We kunnen misschien ook Nederland bij Limburg voegen.....
ik zeg niks,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Begrijp ik het goed, de Hollanders willen zich afscheiden van Limburg?!
ik wist het he,quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Begrijp ik het goed, de Hollanders willen zich afscheiden van Limburg?!
HAhah, een deel staat al, tegen de grens van duitsland,quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]lijkt me een puik plan. Dan hebben we tenminste tijd genoeg om die muur om Limburg heen te zetten, zodat ze ons ook niet komen lastig vallen als Nederland onder water loopt
Hebben we hier geen last van hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
HAhah, een deel staat al, tegen de grens van duitsland,
maar ik verdrink nog liever, dan in limburg te gaan wonen,
Zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:21 schreef vdvorst het volgende:
[..]
maar ik verdrink nog liever, dan in limburg te gaan wonen,
De rest is van harte welkom in Twente!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]lijkt me een puik plan. Dan hebben we tenminste tijd genoeg om die muur om Limburg heen te zetten, zodat ze ons ook niet komen lastig vallen als Nederland onder water loopt
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik wist het he,
ik woon op de grens, dus ga veel mens belgisch limburgers om, nederlands limburgers ook, maar die probeer ik vooral te ontwijken.... instinct ofzo
Die hadden nooit als Limburger geboren mogen worden.... Zal vast inteelt in het spel zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:24 schreef Fetai het volgende:
[..]
! Waarom dat dan, daar wonen zulke gezellige mensen als Piovan en Maikuuul
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |