Maar het ergste is nog dat hij het zelf gelooft !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:59 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Jaja ... brian is een meester om de waarheid te verdraaien ...... kenmerk van een rat
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expertquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Die rat probeert continu te insemineren![]()
![]()
Ik ben best een beetje trots dat ik hem, maaanden geleden al, DOM KONIJN heb gedoopt!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Voorzover ik het heb kunnen volgen hebben Brian en Amanda het over van alles gehad (dwz Huub Huub Huub), maar niet over waarom ze nu toch weer gesext hebben terwijl ze niet bepaald positief over elkaar zeiden te denken. Ze zijn gewoon erger dan konijnen![]()
Sexpert dan maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expert![]()
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:00 schreef Ashley1 het volgende:
ben benieuwd of brain een waarschuwing krijgt voor de fotolijstjes of zou het te maken hebben met dat de regel van uiterlijk half 3 in bed is verbroken? of een filmpje, wat denken jullie?
Nog onbekend ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef havefun het volgende:
Wat is er om 16:30 Mensen?
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.
Dat zou nergens op slaan maar goed, de laatste tijd ishet allemaal zo anti die 2.
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat huub en eric de lul zullen zijn.
Dat zou nergens op slaan maar goed, de laatste tijd ishet allemaal zo anti die 2.
Ik hoop dat ze ook even verbieden om je vette lichaam iemand de weg mee te versperren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nog onbekend ...
Misschien de uitgestelde "x" van gisteravond om 23:00.
Of het is een reactie op de gebeurtenissen van afgelopen nacht.
Wat zullen ze nu weer verzinnen om het een echte staarwedstrijd te laten worden.
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
K.I. misschien een idee als we het over Braaaaaaajen hebben, expert![]()
Gisteren brian maar ook eric en huubquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.
Jij bent nu al een vriend voor het levenquote:
Ze hebben helaas ook geen waarschuwing gegeven aan Jaap die het echt verdiend had.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook even verbieden om je vette lichaam iemand de weg mee te versperren.
Brian een waarschuwing of liever nog er uit.
Op de streams zie ik daarvan helaas nog geen sporenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op TV wordt vooral Brian iedere keer weer afgemaakt trouwens.
Ik hoop Wilgo dat die NIET wil , of Netty dat ze zo blij is dat die nu gekozen heeft voor een vrouw waar die naam wel van kentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tot nu toe waren officiele mededelingen (zoals waarschuwing of exit) altijd 's-avonds. Rond deze tijd is het meestal een video-boodschap van familie of vrienden.
Sinds Brian ben ik een stuk genuanceerder gaan denken over de doodstraf, ook ben ik sinds Natasia niet meer zo uitgesproken tegen vrouwenmishandeling!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestie![]()
Kampferspiritus doet wonderen, zegt men.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij de rat ben ik meer een voorstander van castratie. De maatschappij ziet er soms al beroerd genoeg uit. Castratie is niet mijn vakgebied, misschien heb jij een suggestie![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Op de streams zie ik daarvan helaas nog geen sporen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |