Hoe krijgen we dit bij Huub en Eric ingefluisterd! Lijkt me echt een top idee!quote:
jahoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben bang dat Huub en Eric mij gaan slaan of STEKEN als de camera's niet kijken.
Tuurlijk .. de camera's zullen NIET kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef Sporti het volgende:
Brian : ik ben bang dat Huub en Eric mij gaan slaan of STEKEN als de camera's niet kijken.
Ja als je het forum op deze manier gaat bekijken dan is iedereen hier hypocriet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Was jij het niet die vanalles en nog wat had te melden over Huub die zich volgens jou nogal laag over Jaap zijn dikheid grapjes maakte. Wat voor een uitspraken doe jij dan?
Zielige, lelijke neptieten ja......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:52 schreef KoningOdie het volgende:
Die amanda heeft zo'n ontzettende SCHIJTstem!!!! Domme kuthoer is het met wel TE lekkere tieten!!!
Ik zeg: Laat de FEBO haar werk voor de verandering eens goed doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:53 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Hoe krijgen we dit bij Huub en Eric ingefluisterd! Lijkt me echt een top idee!
Offe, we zouden een strak zwart latex jurkje en een zweep met instructies moeten sturen en kijken welke dame dat aandurft. Als we Amanda nu wijsmaken dat Brian dan wel klaarkomt wil ze het wellicht wel proberen.
Eenmalig met jou eenschquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zielige, lelijke neptieten ja......
Maar goed, smaken verschillen......je hoort ook al mensen die haar een lekker wijf vinden......![]()
![]()
Jaja ... brian is een meester om de waarheid te verdraaien ...... kenmerk van een ratquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:57 schreef Disana het volgende:
Brian zou Sylvia vannacht wakkern hebben geschuld om te kijken of ze het (de herrie) nog wel trok.
Sylvia ligt nog op bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:57 schreef havefun het volgende:
Waar is die Sylvia?
Ik ben weer net op tijd binnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:58 schreef Dark het volgende:
Half 5 op de bank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |