Had ik verzonnen idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Is al heel oud en als ik me goed herinner ook niet waar.
Pcies .... wel jammer dat wij dat niet ff kunnen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ik Sylvia was zou ik het even doorbellen ....
In de grensstreken spreekt men in het algemeen redelijk goed Nederlands.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef havefun het volgende:
Volgens mij is de Gouden kooi in Duitsladn ook goed bekeken. Ik zag een keer een heel forum over de Gouden kooi.
Ja inderdaad laat het dan ook maar een echte Jerry Spinger show wordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Ik had ooit nog de hoop dat het oude niveau van DGK nog eens terug zou komen, maar inmiddels is het duidelijk dat dat nooit meer gaat gebeuren.
En als het dat toch een Freak Show moet zijn, laat het dan maar meteen een extreme Freak Show worden. Ik hoop dat het feestje van vanavond helemaal uit de hand gaat lopen...
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Ik had ooit nog de hoop dat het oude niveau van DGK nog eens terug zou komen, maar inmiddels is het duidelijk dat dat nooit meer gaat gebeuren.
En als het dat toch een Freak Show moet zijn, laat het dan maar meteen een extreme Freak Show worden. Ik hoop dat het feestje van vanavond helemaal uit de hand gaat lopen...
Ik hoop ook zo op een "Flodder"einde, al is een tank misschien wat overdreven, een nasmeulende villa is al wel iets wat ik me levendig begin voor te stellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Je enige fan heeft ook een Fiat Panda hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Had ik verzonnen idd.![]()
Als tegenreactie op ongefundeerde geruchten over Natasia.
Die Fiat Panda maakte het toch wel uhhhhhhhhh, eigenlijk zowiezo een beetje ongeloofwaardig.
hij loopt inderdaad taps toe naar beneden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:41 schreef Gigageil het volgende:
Brian liegt echt dat ie bartst over zijn tennis-carrière. Anders had ie wel flinkere kuiten gehad. Hij heeft gewoon in de laatste maanden niet 1x zijn kuiten getraind en blijft alleen zijn bovenkant trainen.
Hij komt er wel achter als ie uitgelachen wordt op het strand.
Gewoon eng die dunne, witte spillebeentjes.![]()
Mooi, dan kan Brian naar huis!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:42 schreef Frasier het volgende:
Amanda d'r seks-speeltjes zijn binnen gekomen.
Op welk continentquote:
Is dat het eerste feestje dat Huub en Eric mochten organiseren?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:44 schreef Mika25 het volgende:
Weet iemand al wat er allemaal op het feestje van vanavond aanwezig is?
Brian overschat zichzelf wel vaker (zingen, gitaarspelen, hij vindt zichzelf mooi). Zal ongetwijfeld door zijn moeder komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:41 schreef Gigageil het volgende:
Brian liegt echt dat ie bartst over zijn tennis-carrière. Anders had ie wel flinkere kuiten gehad. Hij heeft gewoon in de laatste maanden niet 1x zijn kuiten getraind en blijft alleen zijn bovenkant trainen.
Hij komt er wel achter als ie uitgelachen wordt op het strand.
Gewoon eng die dunne, witte spillebeentjes.![]()
Denk het, hoewel ik eerst dacht dat het naar volgende week verschoven was...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:45 schreef havefun het volgende:
Is dat het eerste feestje dat Huub en Eric mochten organiseren?
DEALquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |