en dat is een doel op zich voor Amandaatje.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
zo ben je natuurlijk wel weer een tijdje van de straat
Sexuoloogquote:
Ik vind het onderwerp van de studie toch wel van toepassing op Billie, jij niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef jacqjacq het volgende:
die jaap studeert echt niet geconcentreerd. steeds veranderen van houding, steunen, kreunen, winden laten, even over zijn boek heenkijken. Nu moet ik toegeven dat het onderwerp (zie de eerdere caps) mij ook niet echt zou boeien, maar op deze manier gaat het studeren wel heel erg langzaam.
ach, amanda blijft in ieder geval doodeerlijk over haar doelen...... de studie ''lellebel worden voor gevorderden' gaat uitstekendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
en dat is een doel op zich voor Amandaatje.
Gisteren gehoord wat ze over dat strippen vertelde tegen BANJ? ... ze had de film Striptease gezien met Demi Moore en vertelde haar moeder dat zij dat ook wilde gaan doen.
Moeder: 'maar meissie, dat is geen werk hoor'
Amanda: 'maar ik wil het ook niet voor het geld, ik vind het gewoon leuk'
ze trekt aan de dekens van eric en huubquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
Kijk, Snollie durft tenminste, toch wel lachen.............de rest is chicken.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:56 schreef Villalux het volgende:
![]()
geweldige actie Brainless jammer dat het niet mag! wat een sukel
![]()
![]()
Er staat meer online dat kun je hier vinden!quote:
j.aap is aan het leren dat agressie hem leiderschap op kan leveren. Zou hij daarom zijn overgewicht in de strijd gooien. Omdat hij denkt dat die houding agressie uit zal stralen en hem dus leiderschap op zal leveren. Die techniek lijkt enkel een beetje bij Brian te werken, maar die is dan ook natuurlijk een bewonderaar van agressie.quote:Why do people rate angry people so highly? Anger leads to perceptions of capability. In the three studies that did not involve Clinton, Tiedens asked why the angry leaders were favored. Participants said they saw them as being highly competent. At the same time, participants said those expressing sadness or guilt were viewed as likable and warm, though not chosen for leadership. "People are making the decisions about who will get status based not on socio-emotional characteristics such as warmth and likability, but on competence characteristics," says Tiedens. "The question is whether those are the only characteristics that should matter.
Huub heeft het al dagen op dat ding voorzien ... ik vrees dat het er een keer van gaat komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:54 schreef Charmian het volgende:
oeps het schilderij van Brian komt ter sprake
volgens mij zou hij dat ook altijd willenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:01 schreef the_undertaker het volgende:
LOL.. Eric kan eigenlijk net zo goed altijd naakt gaan lopen in dat huis.
Ik heb het net gemist .. moet af en toe toch wat dingen doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub heeft het al dagen op dat ding voorzien ... ik vrees dat het er een keer van gaat komen.
mwah .... 't is niet besmettelijk hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef havefun het volgende:
Met een naakte nicht in bed niks gaat die gozer te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |