Tut tut, paar dagen geleden heb ik haar ook horen praten dat ze het zwaar had met d'r maandelijkse periode, dus daar kan het ook aanliggen meissie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zien dat Syl echt gebroken is, en dat heeft niks met vannacht te maken
Ze is door alle toestanden rondom haar vader echt een wrak, lichamelijke reactie op het hele gebeuren.
En dan zijn er nog mensen hier die met droge ogen durven beweren dat het haar niks doet.![]()
Stress en spanning eist zijn tol , en dan ook nog op die manier wakker gemaakt worden door die trolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Je kunt zien dat Syl echt gebroken is, en dat heeft niks met vannacht te maken
Ze is door alle toestanden rondom haar vader echt een wrak, lichamelijke reactie op het hele gebeuren.
En dan zijn er nog mensen hier die met droge ogen durven beweren dat het haar niks doet.![]()
jA een gespreks partner op zijn niveauquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
Brian heeft een gewillige gesprekspartner gevonden
Arme Friesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
En weer een van hetzelfde geslacht, de kasthomo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:16 schreef U96 het volgende:
Jaaa, ik begrijp je zeker wel, maar om vanwege die 2 klojo's nou de grondwet aan te passenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds Brian ben ik een stuk genuanceerder gaan denken over de doodstraf, ook ben ik sinds Natasia niet meer zo uitgesproken tegen vrouwenmishandeling!![]()
Nu begrijp ik je....ik heb het geluid per definitie uitstaan bij hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:18 schreef demins het volgende:
Is die Fries van engelse komaf?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaaa, ik begrijp je zeker wel, maar om vanwege die 2 klojo's nou de grondwet aan te passen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |