Deze man kán toch niet waar zijn !!! .....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:40 schreef Charmian het volgende:
gatverdamme japio zit dat spul uit z'n oren tot balletjes te draaien
zeiden ze dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:40 schreef Ashrak het volgende:
Het feit dat ABN-(J) bewust gaan kiezen om Sylvia wakker te houden bewijst gelijk al hun zwakte.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:34 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Prima verhaal ... ik ben en blijf SHE fan ... alleen is mijn favoriet van huub naar sylvia gegaan,
En daarna weer stylen, mark my words.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
Het is vandaag andersom, nu stijlt ze eerst haar haar en draait er daarna krullers in.
Zat net stilletjes te hopen dat ze haar handen zou verbranden met die krultangquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
Het is vandaag andersom, nu stijlt ze eerst haar haar en draait er daarna krullers in.
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daarna weer stylen, mark my words.
een ijzige stiltequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb amanda en natasia nog nooit zo lang niet horen praten (wel een verademing hoor, maar het is een beetje vreemd)
zo ben je natuurlijk wel weer een tijdje van de straatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.
neeeeee.... neeeeeee.... ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
wat zit jaap nou toch vreemd te kreunen in bed
Is ook niet makkelijk om de juiste volgorde te onthouden...............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... en daarna flink de borstel er doorheen ... alle effect er weer uit borstelen.
Net dacht ik even dat hij wat van plan was met zichzelf. Zijn linkerhand verdween onder de dekens, daarna keek hij naar de stand van alle camera's om zich heen en dacht toen waarschijnlijk: "toch maar even niet".quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
Auto-ejaculatie, vindt plaats bij gebrek aan andere methodes voor zaadlozing.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:44 schreef jacqjacq het volgende:
Ja, Amanda zei het net nog en Jaap en Brian hebben het er ook al eerder over gehad.quote:
Je bent expert dusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Auto-ejaculatie, vindt plaats bij gebrek aan andere methodes voor zaadlozing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |