Rocky Burnett - Tire of toein' the linequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef The_Langolier het volgende:
Iemand nog geniaal slechte clipsuggesties?
Die is inderdaad intens foutquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef narvik het volgende:
[..]
Rocky Burnett - Tire of toein' the line
Alleen al de manier waarom ie aan het begin van de clip het beeld in komt huppelen![]()
Die zijn idd geniaal slechtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:34 schreef The_Langolier het volgende:
Deze zijn ook echt zo vaag, waarschijnlijk kent niemand de nummers maar goed:
Edelweiss - Bring Me Edelweiss
Edelweiss - starship Edelweiss
coolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef The_Langolier het volgende:
Een paar voorbeeldjes:
Stevie B - Because I love you
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef GlazenKaak het volgende:
Sin With Sebastian - Shut Up and Sleep with Me
Die bewaar ik voor de zware ochtenden.. geniaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef narvik het volgende:
[..]
Alleen al de manier waarom ie aan het begin van de clip het beeld in komt huppelen![]()
In één woord GEWELDIGquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:18 schreef narvik het volgende:
[..]
Waaaaah ik heb die single nog ergensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:34 schreef The_Langolier het volgende:
Deze zijn ook echt zo vaag, waarschijnlijk kent niemand de nummers maar goed:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=rv4SiMAzTGY&mode=related&search=]Edelweiss - Bring Me
I am your automatic loverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:39 schreef The_Langolier het volgende:
Dee D. Jackson - Automatic Lover
Die robot
Ok, aaron carter is idd vreselijk slechtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:30 schreef Schildpadje het volgende:
Aaron Carter - Crush on you![]()
Backstreet Boys - Get down die danspasjes![]()
Dit was mijn eerste cd-singlequote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:34 schreef narvik het volgende:
[..]
Waaaaah ik heb die single nog ergens![]()
Ik heb de cdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Aaron Carter met Crush on you. Dat ventje was 9, joh. Wist z'n piemel nog niet eens te vinden.
Maar hij zag er wel heel erg lief uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |