Nee, alleen soms in de auto, hoezo?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef -skippybal- het volgende:
Luister je toevallig ook nog Radio Veronica?
Maar ik verneuk nooit topicsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:19 schreef seekfaM het volgende:
Baggerverwijderd zegt ie dan
Volgens mij bagger je zel oook wat mee met wat heel veel bier
Die draaien vanuit Dublin. Alleen maar Ierse muziek.quote:
quote:
Tof!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die draaien vanuit Dublin. Alleen maar Ierse muziek.
Heeeeel veel U2 dus () en af en toe lekkere Folk
![]()
Ze maken er ook niet veel woorden aan vuil!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
En Ierland verliest in de laatste seconde juist vandaag de 6-nations
Er is op een St Patrick's day nog nooit zoveel gevloekt in Ierland als vandaagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze maken er ook niet veel woorden aan vuil!
France snatch title from Ireland
Korenmarktquote:
Ik ga naar Nijmegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Nijmegen?
Ow en er is toch nog ierse muziek op Veronica
[afbeelding]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...quote:
Ow jah, ik was eigenlijk van plan om naar O'Connells te gaan, maar ik zal ook nog effe in Murphy's gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...
Ah, die is wel vet jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Varkensstraat, net iets minder breezahs en morocs...
Yeps, alleen jammer dat ze hun website niet zo bijhoudenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef Adelante het volgende:
Die op de korenmarkt is O'Connells toch?
Ik ben vooral in O'Connells geweesy, maar even in Murphy's... Viel me tegen geen lekkere dames, geen Guinness op tap en een hele slechte Beatles cover bandquote:Op zondag 18 maart 2007 02:33 schreef Adelante het volgende:
Het was oke!![]()
beetje veel guiness enzo... ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |