Straf van Allah omdat je mod bent enzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het icoontje van mijn PM ding staat ook teveel naar rechts...![]()
Staat echt scheef hier, en jij hebt geen edit knopje enzo echt kut dit...![]()
Plannen om in Arnhem uit te gaanquote:
Zie ik je in O'Connells?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:11 schreef Litso het volgende:
Dat vier ik morgenavond met een Guiness.
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.quote:
Wtf?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben deze week afhankelijk van het geld van mijn vrienden, die overigens nog steeds denken dat je mijn denkbeeldige vriend bent, dus misschien.
Tof, dan kan je ze doen ontwaken uit die droomquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:
Wát?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:19 schreef -skippybal- het volgende:
zo'n fabriesding
Ja boeien, het balletje in z'n Guinness flesje deed het nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:26 schreef SugarShipCaptain het volgende:
Wat is in hemelsnaam een "fabrieksding"?
Dat zijn alleen mijn postsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:32 schreef pc-fr34k het volgende:
En waarom is fok niet groen voor deze dag?!!
PICS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |