Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er iets van Brainless of Rat ofzo instaat word dat ook geaccepteerd...![]()
enne, even voor de duidelijkheid:
Ian_NickSylvia
Moeten ze daar verplicht naakt rondlopen? Zoals je wel eens hebt bij bepaalde beautycenters..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
zooooo, nu eens wat leuks voor Sylvia! Zwaluwhoeve! HMMMMMM
Vind het prima zo hoor, maar de vorige keer was het wel inclusief de reistijd...de tijd tikte toen mee op het beeldscherm.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel reistijd er was? En dat tellen ze dus niet mee.
Nee hoor, maar dat nep geëmotioneerde gelul, kijk ik wel doorheen....quote:
Dat was met Bart en Lesley volgens mij. Dat was iets anders. Of was er ook een teller met de begrafenis van Sylvia's opa?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind het prima zo hoor, maar de vorige keer was het wel inclusief de reistijd...de tijd tikte toen mee op het beeldscherm.
Ik vind dat er echt 'n beetje overdreven wordt in 't meeleven hoor, je kan 't sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze hier wat nuchter over doen. Sterker nog, dat vind ik gezonder dan al dat gesnotter alsof 't je eigen dochter is die dit over komt. Ik vind 't lullig voor Syl, maar ik ken haar vader niet en ik ken Syl trouwens ook niet, ook al volg ik alles. (iets wat veel mensen volgens mij wel denken te doen: Sylvia kennen) Dus om 't maar bot te zeggen, val er maar lekker overheen: Het sterfgeval an sich zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezenquote:
Die is zelfs nog te mooi voor hem....hij kan prima in de groene.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die gouden kliko is gebracht vandaag.
Ja en heb al diverse keren mijn mening ingeslikt ...vanwegen div. k.t cossers, maar dan krijg je op je donder Niet ergquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat doet ie inderdaad ... op de een of andere manier kan ik dat van hem goed hebben.
Ja, Eric weet wat het is om een ouder te verliezen. Maar dat kunnen mensen die dat nog nooit hebben meegemaakt niet helpen. Die doen op hun manier ook gewoon hun best. (denk ik).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Sporti het volgende:
Eric is de enige in huis die Silvia echt de ruimte geeft,in haar rouwproces, hij heeft ook ECHT verlies ervaren.
SylviSaai wordt al zolang gebruikt als synoniem voor Sylvia, dat heeft verder niets met vandaag te maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?
Sorry maar dat vind ik om te![]()
![]()
wat heeft dat nou met een crematie te maken, ik leef erg met Silvia mee mag haar ook het meest van allemaal in huis maar vind haar bij tijd en wijle heeeeeeeel erg saai!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is net terug van de crematie van haar vader en dan is ze saai?
Sorry maar dat vind ik om te![]()
![]()
Volgens mij gebeurt dat wel eens als je erg geemotioneerd bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
Huub raakt zijn stem kwijt.
dat word aardig stil.
Reistijden tellen niet mee, en het is toch een lange reis, bijna 3 uur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Spyderman het volgende:
En ze hebben het maar over de uuren die Syl nog zou hebben omdat het allemaal niet klopt en door een beetje rekenwerk te achterhalen is dat Syl Veeeeeel langer dan 12 uur heeft gehad.![]()
![]()
Helemaal mee eens maar waarom passen de buuren dan niet deze regel niet aan, daar is niets mis mee om bij nader inzien de 12 uur regel voor overlijden anders te regelen, dan verliest het programma zijn geloofwaardigheid niet op deze manier creeérd Tien met de goudenkooi zijn eigen tegenwind. Ook de regel van de hoofd miljonair is vervallen dus waarom niet deze onmenselijke regeling, zij maken tenslotte het programma voor Tien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dan nu graag zo'n zelfde pleidooi waarom dat 'n probleem is?Al bleef ze 2 dagen weg. Kan mij 't schelen, bij een sterfgeval mogen er best uitzonderingen gemaakt want dat gebeurd toch niet wekelijks
Dus voor 't programma en de kwelling van opgesloten zijn maakt dat niet uit (de kwelling van bij 'n begrafenis aanwezig zijn is minstens net zo vervelend niet waar?)
![]()
Niet alle mensen kunnen huilen wanneer ze heel erg verdrietig zijn zoals Syl nu. Juist die mensen (die niet huilen) hebben het vaak het zwaarst. Maar goed, waarom leg ik dit uit want dat zul jij, met je ongelofelijk 'bizarre inlevingsvermogen' vast niet snappen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat nep geëmotioneerde gelul, kijk ik wel doorheen....
Het doet haar echt niet zoveel dat ie de pijp uit is......twee keer een minuutje gehuild, de rest loopt ze te lachen, hoor je haar er niet over en is ze nog even saai als altijd.....
Verder laat ze me koud.
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat wel eens als je erg geemotioneerd bent.
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was met Bart en Lesley volgens mij. Dat was iets anders. Of was er ook een teller met de begrafenis van Sylvia's opa?
Dat verwoord je primaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat er echt 'n beetje overdreven wordt in 't meeleven hoor, je kan 't sommige mensen niet kwalijk nemen dat ze hier wat nuchter over doen. Sterker nog, dat vind ik gezonder dan al dat gesnotter alsof 't je eigen dochter is die dit over komt. Ik vind 't lullig voor Syl, maar ik ken haar vader niet en ik ken Syl trouwens ook niet, ook al volg ik alles. (iets wat veel mensen volgens mij wel denken te doen: Sylvia kennen) Dus om 't maar bot te zeggen, val er maar lekker overheen: Het sterfgeval an sich zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezenMaar lullig voor Syl is 't wel, maar niet voor alle fokkers hier die 't zitten te lezen en die zich blijkbaar bijna persoonlijk geraakt voelen door 't feit dat iemand Sylvia gewoon nog steeds saai vindt en dit duidelijk maakt in de TT of in posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |