Bij de Tibidaboquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Gigageil het volgende:
Op die berg.....daar is een kermis......uitzicht over Barcelona.....![]()
Inderdaad ontzettend grappigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Die brieven zijn echt geweldig!!!
ik weet het niet, standaard komt het niet met firefox mee ivm beveiliging.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Dogga het volgende:
[..]
waarom wilt het niet goed werken dan?
in het begin werkte het wel goed !!
nu zie ik alleen 4 streams zonder die mogelijkheden om geluid te regelen etc (de makkelijke manier)
Omdat Huub en Eric vanochtend zeiden "we hebben een probleem nav vannacht"... Gespeeld uiteraard...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef Suikeroom het volgende:
waar hebben Jaap en Brian het steeds over? waarom denken ze dat Huub of Eric weg moet?
Huub, geen idee. Ik zat in de sauna te streamen bij Jaap en Brian en Jaap had het weer over die brief. Jaap: ik zei start maar een contest over naampjes voor Huub en Erik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
is die van peter die Huub nu aan het lezen is?
pffff....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
Weer over de brief van Peter6000.
Zelfspot is niks mis mee hoor, maar Jaap verontschuldigd zich constant en maakt nooit een ander leuk grapje.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... beetje triest wel. Hij maakt de grapjes liever zelf dan dat anderen dat gaan doen. Brian heeft er ook een houtje van maar dat schijnt dan weer leuke humor te zijn.
Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan Jaap gekregen....
Zeker weten ... Hulde voor de schijversquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Die brieven zijn echt geweldig!!!
ja leuk hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
O jeetje ik heb tranen van het lachenWioeboewe
![]()
Ik hoop dat door die brief van Peter6000 of Jaap of Brian het nog hoger/gekker in de bol slaat en dat die dan een hele grote fatale fout maken. Dan is er ééntje door Peter6000 de kooi uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
pffff....ik voel ernstig de behoefte om toch maar weer eens wat kaarten te sturen aan Huub..Silvia krijgt er nu teveel naar mijn zin...
![]()
nee ff kort naar privatequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:08 schreef Markeerstift het volgende:
Huub naar achter ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |