ach hij probeert hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:49 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, een tonnetje.
Maar Brian kan niet grappig zijn.![]()
.... Brian's grapjes tegen Jaap vindt Jaap vast veel leuker ..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian tegen Jaap
Neuqennnnn!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Gaat er vanavond nog geneukt of geslagen worden?
Dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:45 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik denk een exra verduidelijking van de regels nav dingen die afgelopen dagen zijn voorgevallen tussen met name Eric/Huub <-> Jaap.
Zitten wij in de regiequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Maakt het uit als Brainless en Amanda weer konijntje gaan spelen? We hebben dat al genoeg gezien, toegevoegde waarde voor het programma: 0.0quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik ruik wat op het oogquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
Jazeker !! Wat zeker is dat als Brian een serieus (?) gesprek heeft gehad met Amadel dan is het sex !quote:
Moet je soms 24 uur per dag janken dan? Iedereen verwerkt zo'n verlies op z'n eigen manier. Het lezen van deze brieven is misschien een steun voor haar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
En een lol dat we hebben......( zet de crematie maar uit mijn hoofd, want Sylvia zit er zelf ook niet zo mee
) ( krijg ik de indruk
)
klopt, je hebt ook een direct-X plugin nodig, die tot op heden nog niet beschikbaar is voor versie 2.0quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:52 schreef Dogga het volgende:
damn vevelend trouwens...nu ik firefox ff gebruik zitte die streams echt raar...niet netjes naast elkaar..en ik heb die handelingen niet beneden de streams..waar je geluid kan regelen en shit.
nu moet ik het doen via rechter muisknop..ook met IE7 trouwens..sucks
anybody knows how to fixx this?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:48 schreef the_undertaker het volgende:
Grapje van Brian tegen Jaap
"Bij jou is het geen 6-pack, maar een 24 pack"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I get it.quote:
Zou ook nog streamvervuiling zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maakt het uit als Brainless en Amanda weer konijntje gaan spelen? We hebben dat al genoeg gezien, toegevoegde waarde voor het programma: 0.0
geld die plugin ook voor IE?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
klopt, je hebt ook een direct-X plugin nodig, die tot op heden nog niet beschikbaar is voor versie 2.0
probeer deze eens http://members.chello.nl/ptbuys/ die werken wel volgens mij
Ze is een zeepbel die op het punt staat te ploppen. Eens valt ze door de mand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:51 schreef Gigageil het volgende:
En een lol dat we hebben......( zet de crematie maar uit mijn hoofd, want Sylvia zit er zelf ook niet zo mee
) ( krijg ik de indruk
)
Ow, niet dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:55 schreef Katewalker het volgende:
Het bankzitten gaat beginnen!!!
Ze valt pas door de mand wanneer ze eens een keer echt helemaal lam DURFT te wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:57 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Ze is een zeepbel die op het punt staat te ploppen. Eens valt ze door de mand.![]()
tja, voor wat hoort wat!! Maar inderdaad dat valt mij ook op...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker !! Wat zeker is dat als Brian een serieus (?) gesprek heeft gehad met Amadel dan is het sex !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |