moet je ff de search gebruiken maar een paar maanden geleden heb ik al zon topic geopend. maar ik heb er vrij weinig nog mee kunnen doen maar er staan al een aantal lijstjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Re het volgende:
Ik zal de OP nog verfraaien enzo (en TT ff veranderen naar America's), als iemand toffe linkjes heeft...
lijkt me ook leuk een contest op te zetten t/m cycle 6
Battle of the ANTMs
Het mooiste model
De mooiste foto
Het lelijkste model
De uberbitch
De onterechte verliezer
Het meest spraakmakende model
dat was best ingewikkkeldquote:
moehahaha, die tekst onder je avaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef Toeps het volgende:
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
De foto's van alle cycles! (Niet op 7 en 8 klikken als je nog geen spoilers wilt, natuurlijk.)
Euw.quote:
Zou het ook wel willen weten. Jammer dat het is afgelopenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:11 schreef Elvi het volgende:
Jeeej!Er is zeker nog niet bekend wanneer cycle 7 hier in Nederland word uitgezonden?
![]()
America's Model Next Top?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Purky het volgende:
Ik vind de Nederlandse versie zo.. dom!! Ze apen heel veel na maar zoooveel slechter.. Eerste deel keek ik 3 keer maar irriteerde me mateloos aan die Yfke en al die Nederlandse 'dames'.. Ik hou het bij AMNT
ja maar die zijn nog niet op TV geweest in Nederland, dus die staan nog ff apart...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:02 schreef emss het volgende:
cycle 7 staat gewoon op youtube hoor, cycle 8 ook
Ja, maar was een appel aan het eten en ANTM was makkelijker om te typenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:49 schreef zoeperzazke het volgende:
America's Model Next Top?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |