abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2002 @ 00:30:38 #1
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_2949079
Wie gaat er deze zomervakantie ook daar gezellig heen? Lache toch.. wie weet of het daar een beetje feest is?
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_2949088
Waar ligt dat in godsnaam
Profiel opgeheven.
  zondag 27 januari 2002 @ 00:33:07 #3
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_2949106
ergens in Kroatiem, aan de overkant van de adriatische zee ligt venetie... we gaan daar heen met Ja echt waar "DO-IT vakanties"
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_2949127
Echt waar joh
Hmm een ex van mij is volgens mij daar ooit eens heen geweest.
Het bier schijnt er goedkoop en te zijn
Have fun
Profiel opgeheven.
  zondag 27 januari 2002 @ 03:09:59 #5
10124 Porthos
een van de vier
pi_2950034
nou het bier is er niet echt veel goedkoper hoor..
voor een fles heineken betaal je in de discotheek ongeveer 5 gulden. Drink je gewoon "Pan" (smaakt best goed trouwens, grote groene blikken) dan is het wel redelijk goedkoop.

Wil je naar een goeie discotheek ga dan naar de discotheek in hotel Monte Mulini. het is De discotheek van Rovinj. (ligt echter wel aan de andere kant van de stad, maar taxi's zijn goedkoop).

op de camping wordt alles geregeld door ene Walter, een druk ventje, belooft veel maar komt nooit veel van terecht. en Monique, maar ze kan ook anders heten. Hier heb je ook niet echt veel aan. Ga je met de discoboot mee, laat je dan bijvoorbeeld niet afschepen met "hij ligt in de haven" want de hele stad is een grote haven.

OOOOOOW! nog een zeer belangrijke tip. wil je lekker ontbijten of ijs eten ga dan naar Mili toe. Dit is de ober in een klein tentje halverwege op de weg naar het centrum. (kzal nog even kijken of ik de naam kan vinden).
hier kun je vanaf 7 uur smorgens al heerlijk ontbijten/lunchen.

veel plezier!

zondag 27 januari 2002 @ 15:58:38 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2952200
Hier hebben wee een mooi travelforum voor
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_2952209
vriendin van me gaan der ook met z'n 4'en naartoe, ook met do-it geloof ik, maar dan in appartement.

vertrekken op 7 juli

mij lijkt het eerlijk gezegd niet echt veel

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')